LAGU SAYANG OLEH SHAE MEMANG BEST !

February 02, 2013



Lagu ni memang best. Senang diterimalah dek telinga saya ni.. First masa dengar, macam gedik-gedik sikit je lagu ni.. Tapi, bila dah dua tiga kali dengar, terus jatuh cintaaaa... hihihi. Lirik dia tu yang menyentuh hati saya.. Ops, nak bagitahu ni. Menyentuh hati tak bermaksud sedih je ye,.. hihi.. Lirik dia memang bermakna. Teringat pula masa saya PJJ (perkahwinan jarak jauh dengan suami saya).. Memang kenalah dengan situasi kami. Kitorang PJJ selama setahun.
Sebelum kahwin pun memang Jarak Jauh. hihi.


ok, jom kita hayati lirik lagu nya ye :

Sayang apa khabar dengan mu

Di sini ku merindukan kamu
Ku harap cinta mu takkan berubah
Kerna di sini ku tetap untukmu

Sayang apa khabar dengan mu

Cobalah kamu telepon diriku
Ku rindu dengar suara indahmu
Kerna dirimulah semangat hidupku

Sayang dengarlah permintaan ku

Jangan ragu kan cintaku
Sayang percayalah apa kataku
Kerna ku sayang kamu

Sayang dengarlah permintaanku

Jaga hatimu untukku
Sayang dengarlah bisikan hatiku
Kerna ku sayang kamu




p/s : Masa dok taip entry ni pun, sambil nyanyi :)





You Might Also Like

7 comments

  1. glemer betul lagu ni skrg. ;)

    ReplyDelete
  2. WAH,....NYANYI SAMBIL RINDU2AN GITUKN?EHEHEH!!!

    ReplyDelete
  3. wah..cinta jrk jau la akak kan...sma ngn sha hehe..dia nun di sna..sha terasa juga ngn lagu ni hehe..best kan

    ReplyDelete
  4. sesuai dgn org pjj.. saye tak pernah lgi pjj dgn husband.. takat o/s tu pernah la.. tu pon rindu sangat100x..

    ReplyDelete
  5. haaaa..bru dpt tangkap lgu..hihi

    lmbt sungguh pick up..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS