SAMBUTAN MAULIDUR RASUL

February 22, 2013





Selamat pagi :)
 
Apa khabar kawan-kawan?.. Moga semuanya sihat sihat sahaja ye. Alhamdulillah, bertemu lagi kita di pagi Jumaat. Saya masih sakit gigi pagi ni.. Tapi, masih mampu bertahan.
 
 
Pagi ni saya sampai pejabat, tengok kosong pejabat. Ke manakah semuanya pergi?.. Oh, saya terlupa. Rupa-rupanya ada sambutan Maulidur Rasul hari ni.. Ada yang terlibat dengan perarakan. Ada yang jadi AJK makan, urusetia dan lain-lain..
 
Lagi satu hal, cafe pun tak buka. Sabar je lah.. Dah la tak ada bagitahu awal-awal.. Emmm, lapar ni...
 
 
 
 
 

You Might Also Like

9 comments

  1. xde biskut2 ker kat tempat? alaaaa mesti x best kan kalau lapar2 nk wat keje...

    ReplyDelete
  2. ooo sambutan maulidur rasul yerk.. sabojerler yerk nanti dapat makan lerkan..

    ReplyDelete
  3. kesiannya...tahan smpai lunch hour k. nnt g cari kdai mkn ^^

    ReplyDelete
  4. dh macam cuti la plk ye sampai cafe pun tak bukak.

    ReplyDelete
  5. salam di hari jumaat yang indah
    singgah pagi

    ReplyDelete
  6. ros xjoin diorang ke? jgn lupa breakfast. :)

    ReplyDelete
  7. La npe tak gtau dulu.tak kan xda notis.naya org btul la.lau tak blh bawa bkal kan

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS