UV MENINGKAT - INILAH REALITI

Sunday, 10 February 2013

UV MENINGKAT




Alhamdulillah, sepanjang minggu lepas, UV saya telah meningkat.



Tapi, tak adalah tinggi macam kawan kawan yang dah capai angka beribu kan?. hihi.. Mula meningkat pada 4 Februari hingga 7 Februari. Tapi, mula menurun pula. Saya akan teruskan usaha untuk meningkatkan UV di blog saya ni. 


Kepada teman -teman blogger, terima kasih kerana sudi singgah ke blog saya ye :)


Sayang anda semua !


p/s : Kepada teman-teman yang saya minta alamat tu, saya akan pos selepas cuti raya cina ye .. Encik posmen bercuti jugak... dan saya pun akan balik kampung.. :)
Sehingga bertemu lagi :)



8 comments:

  1. wah tinggi tu. cikna nye nk sampai 100 pun susah. hihi..

    ReplyDelete
  2. pemilihan entri yg bagus... sebb tu UV naik kan... tahniah ye...

    ReplyDelete
  3. saye tak pandai la UV@ ni.. nanti nak kene blaja jugak ni..

    ReplyDelete
  4. tahniah..ni semua pasal BR1m...pandai awak main seo

    ReplyDelete
  5. wow..cayalah 6++ tu..chaiyok2 ..

    ciksu dah kasi ke?

    ReplyDelete