UV TERTINGGI SETAKAT INI - INILAH REALITI

Monday, 25 February 2013

UV TERTINGGI SETAKAT INI








UV tertinggi yang saya capai ialah pada 22 Februari 2013. Iaitu sebanyak 831. Satu pencapaian buat diri saya,. Mungkin ramai di antara anda yang dah capai angka beribu kan?.. Tahniah :)

Tak apa, saya mula perlahan-lahan.. Ini pun dah membahagiakan saya sebagai seorang blogger. Eceewwwahh... hihihi..

Terima kasih buat anda yang sudi berkunjung ke blog saya ni .. Jangan segan-segan, singgah selalu ye.. dan jangan lupa, tinggalkan komen jugak :)

Sayang anda semua!





17 comments:

  1. wahh meningkat...tahniah tau... ;)

    ReplyDelete
  2. tahniah..tinggi tu :D
    sikit lagi dah boleh cecah 1k pulak

    ReplyDelete
  3. tinggi sgt ni... dari saya nyer uv he3...

    ReplyDelete
  4. AJ punya bawah 300 kot... Hehehhe... =D
    Tak penah check pulak... =D

    Minta tolong vote AJ boleh tak?

    http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/blogger-i-really-need-your-help.html

    ReplyDelete
  5. camana bley naik mendadak tu? cer citer?

    ReplyDelete
  6. tinggi tu....bgus2x..tahniah :))

    ReplyDelete
  7. UV tu ape sebenarnye ros? hihi.. kak fifi tak tau..

    ReplyDelete
  8. sikit lagi mesti cecah ribu riban. ;)

    ReplyDelete
  9. wah tingginya..tahniah akak..usaha nak maintainkan pla !! hee

    ReplyDelete
  10. kira ok la angka tu..semangat blogging !

    ReplyDelete