AYAM KE TELUR AYAM ? - INILAH REALITI

Thursday, 28 March 2013

AYAM KE TELUR AYAM ?






Pernah tak terfikir ?.. hihi..
 
Siapa yang bijak, boleh bagitahu yang mana dahulu?.




Sumber : FB










21 comments:

  1. hahaha.. kompius la.. kalo ayam dulu dari mana dia kuar kalo tak dari telor kan... tp kalo telor dulu camne lak dia bole wujud?? hahahaha... kompiusss sungguh la.. hanya Allah yang tahu.. =)

    ReplyDelete
  2. ahak2 mmg pyh nk jwb nih... akak jwb `atau` jelah

    ReplyDelete
  3. hmm..pernah t'fikir..tp smpi skrg xde jwpn :)

    ReplyDelete
  4. hohoho..ayam dulu kot. kalau xde ayam, masakan boleh ada telur. hahahaha

    ReplyDelete
  5. dah lama fikir,..dh pening hihihi..dr telur dtg ayam..tapi kalau xder ayam..mana dapat telo..

    ReplyDelete
  6. hahah...
    susah gak nak jawab ni...
    heheeh

    ReplyDelete
  7. bace entry ni mcm...rrrr...ap ek?hahahha..sng cite tak yg ayam dahulu takde la ayam sekarang..takde telur,takdela ayam.asal kewujudan....mmm..Allah je yg tahu ^^

    ReplyDelete
  8. pada firasat cikna la kan, ayam kot. hehe..

    klik mydeals. :)

    ReplyDelete
  9. telur dulu la..tp lama2 fikir bikin fenin..

    Allah Maha Besar

    ReplyDelete
  10. klau ikut logik telur dulu heheh tapi nak dapat telur kena ada ayam dulu hehehe mane2 tak kisah kot

    ReplyDelete
  11. betul cam deqla kata... hanya Allah je yg tau...

    ReplyDelete
  12. soalan ni dari dulu tak terjawab

    ReplyDelete
  13. mmg konpius soklan ni dr dulu lg hahahaha

    ReplyDelete
  14. kuasa ALLAH..

    cepat la ros update..rindu la ;)

    ReplyDelete
  15. kuasa ALLAH..

    cepat la ros update..rindu la ;)

    ReplyDelete
  16. kuasa ALLAH..

    cepat la ros update..rindu la ;)

    ReplyDelete
  17. mmg konfius sejak zaman sekolah dulu

    ReplyDelete
  18. mestila ayam....vote for ayam...hehe...

    ReplyDelete