BEBELANMU MENJADI INSPIRASIKU

March 06, 2013

 






Selamat pagi.. Macam mana hari ni?.. Saya doakan semua sekali berada dalam kesihatan yang baik ye :) Sebelum mulakan tugas pagi ni, jengah blog kejap.. Sebagai terapi diri la konon-konon ni.. hihihii..
 
Ok, tengok tajuk kat atas ni, dah tentulah saya nak cerita bab bebel... hihi.. Siapa yang suka membebel, di bebel dan terbebel?.. hihihi... Secara jujurnya, saya ni tergolong dalam jenis kategori yang suka membebel.. Eh, perkataan "suka" kat sini bukannya bermaksud itu dah jadi hobi saya.. Ataupun tak dak benda, tiba-tiba saya nak bebel.. Saya ni kalau bebel masih ikut keadaan lah... Takdelah nak bebel tak tentu pasal kan.. Kita ni bebel untuk kebaikan kan.. Ceewahhh...ayat cover line :)
 
Alkisahnya, selalu saya yang membebel kan.. Pagi ni saya pula yang dibebel.. hihi.. Dengan siapa?.. Biarlah rahsia.. Mula-mula macam nak sentap.. HIhihi.. Tapi, bila teringat yang saya ni pun suka membebel, terus macam nak ketawa.. Baru saya tahu, perasaan bila orang kena bebel.. Sebelum ni saya je kan membebel.. hihihi...
 
 
Ok, tu je kot nak cerita... Anda pula bagaimana?.. Tergolong dalam "membebel" atau "dibebel" ?... hihihi..
 
 
Tengahari nanti saya bagitahu apakah pengganti bagi ikan-ikan saya yang mati yang saya dah ceritakan dalam entry "kau pergi jua".
 






You Might Also Like

15 comments

  1. assalamualaikum
    singgah pagi rabu :)

    ReplyDelete
  2. Saya tak suka membebel dan dibebelkan... hehehehe

    ReplyDelete
  3. saya pun sentap bila anak buah yang berumur 4 tahun ketika itu kata saya ni suka membebel..hehehe

    ReplyDelete
  4. kdg2 terpakse gak membebel...sbb sakit mata bila tengok umah tunggang langgang, penuh ngan mainan anak2 hihi...semua kerja anak2...

    ReplyDelete
  5. fifi suke membebel.. hahahaha.. lpeas tu marah2 bile orgtak jawab soklan time kene bebel.. sigh!~ kene berubah ni..

    ReplyDelete
  6. heheheh akak tergolong dlm type yg suke bebel tp kalu kene bebel akak msti tarik muke masam

    ReplyDelete
  7. suka juga bebel...kih2

    anda ditag

    http://lobaksusue.blogspot.com/2013/03/segmen-saya-suka-makan.html

    ReplyDelete
  8. tak suka membebel dan tak suka di bebel..

    ReplyDelete
  9. kategori suka membebel jugak...larikkkkkkkk

    ReplyDelete
  10. dedua pon iyer kot... kesimpulannyer bebel tu mmg ada dlm kamus idup la ekekekeee

    ReplyDelete
  11. pagi2 dah kena bebel..MV pula bos nak arah itu ini..dah lah keja semua MV yg buat

    ReplyDelete
  12. terpaksa la dengar kan.. hihihi..

    ReplyDelete
  13. dua2!! membebel dan dibebel... hahahahah

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS