CERITERA SABTU - INILAH REALITI

Saturday, 23 March 2013

CERITERA SABTU



Selamat pagi. Apa khabar rakan bloggerku sayang? Alhamdulillah kita masih bernafas pada hari ni. Malam tadi kepala saya ni sakit sangat. Tak tahulah kenapa. Hanya letak minyak cap kapak je kat kepala dan urut sendiri kepala yang sedang sakit tu.

Hari ni hari sabtu, hari minggu. Mesti ramai yang ada agenda sendiri kan? Ada yang pergi kenduri kahwin, gi jalan -jalan... Saya pun ada dapat beberapa jemputan kahwin hari ni. Tapi, maaf sesangat tak dapat nak pergi. Suami saya kerja hari ni. Bila suami kerja tak dapatlah nak gi kan, sebab tak pandai nak drive sendiri. huhuhu. Jadi, hari minggu macam ni  duduk rumah je ye. Buat apa yang patut. Basuh kain yang agak menimbun dalam bakul tu, kemas-kemas rumah sikit... Masak? emmm nanti nak fikir dulu. hahahah. 

Ok, bila dah tak keluar ni, bolehlah saya BW sekejap. Tapi slow sikitlah. Sebab guna hp je. Laptop enggak ada sih. Suami saya bawa gi tempat kerja beliau :-)


ok, selamat berhujung minggu. 



13 comments:

  1. slmt hari sabtu..dan slmt enjoy ye..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. slmt hari sabtu..dan slmt enjoy ye..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hi dtg sini bw sabtu.,,anak2 jalan so ambik kesempatan Bw

    ReplyDelete
  4. cepat sembuh. happy weekend. ;)

    ReplyDelete
  5. Smoga cpt sembuh dr pning ye..dila hjung mnggu mmg liat nk msak..mls.huhu

    ReplyDelete
  6. cuti sek ni kenduri kawen banyak la kan

    ReplyDelete
  7. hye ross..maaf la byk hari tak singgah.ciksu bercuti blk kg melawat sedara, mak buat nuri.. bizi sikit minggu ni.ros sihat ke?sakit belakang camno..dah ok ke

    ReplyDelete
  8. deqla hari sabtu pun biasanya dok rumah jek... sabtu ni lak xtau nk ke mana.. bosan gak kekdg... kan best kalo ada anak... ;(

    ReplyDelete
  9. lame tak datang sini.. akk sibuk ros..

    ReplyDelete
  10. weekend dgn mengemas umah..hihihi :) okla tu..ada aktiviti jgk kan :)

    ReplyDelete
  11. start 2ohb masa ciksu byk atas highway.2ohb pergi melaka tgk arwah paklong meninggal.pastu blk kedah..pastu balk ipoh pula..huhu

    ReplyDelete