ENTRY RINGKAS - INILAH REALITI

Wednesday, 27 March 2013

ENTRY RINGKAS




Dah 3 hari tak buat entry, tak bukak blog, tak berblogwalking. Maaf. hihi. Ni pun curi-curi masa sekejap.
Agak sibuk kerana berkursus.. Nanti saya buat entry khas tentang kursus yang saya hadiri tu, dan saya akan singgah rumah kawan-kawan.. Mungkin tengahari nanti.

Rinduuuunya kat blog sendiri....


Ada yang rindu saya tak?.. hihihi..















19 comments:

  1. semangat berentry jgak walaupn sibuk ye ~~ hee :D

    ReplyDelete
  2. semangat berentry jgak walaupn sibuk ye ~~ hee :D

    ReplyDelete
  3. Salam manis buat Ros dari Kak Ummi ^^

    Cantiknya blog dia....Jom ke blog kak Ummi pula sambil berpantun ^^

    ReplyDelete
  4. sy ni lagi laaaaaaama xupdate blog.. hehehe

    ReplyDelete
  5. sempat lagi curi2 masa update blog yer...hehehehe

    ReplyDelete
  6. dtg sini///baru dapaty bals komen kwan2..kak mv tag rose
    http://msvelentine.blogspot.com/2013/03/giveaway-segan-silu-by-kinara-kinatara.html

    ReplyDelete
  7. ayut rindu.....hiihi..sbb ros slalu dtg rajin komen.hik3x..

    ReplyDelete
  8. Mari join sini, best!!

    http://meyrajohn.blogspot.com/2013/03/giveaway-topup-pearlcholic-birthday-by.html

    Thanks!

    ReplyDelete
  9. saya.. saya.. rindu ros. hehe.. cepat balik ya.

    ReplyDelete
  10. selamat berkusus..ciksu pon sibuk ros..
    baru blk dari kddah.pastu semlm baru sampai dari ipoh pula.abg ipar xcident.hari ni nak operate bahagian leher

    ReplyDelete
  11. hahaha..rindu blog sendiri tu :) tak sabar nak menulis yae??

    ReplyDelete
  12. lame tak berselisih bahu dengan ros..

    ReplyDelete
  13. as-salam..ross, sihat ke?
    risau ciksu..nak call @ msg teda no la..harap2 sihat ye :)

    miss u dear..

    ReplyDelete