KEK COKLAT KIWI

March 18, 2013




Petang-petang ni kalau dapat kek coklat.. Emmm sedapnya.. Teringat pula kat kek coklat yang saya beli minggu lepas.. hihii..

Alkisahnya, minggu lepas kat opis saya ni, ada orang datang jual kek.. Macam-macam jenis kek. Ada kek coklat, kek oren, kek kiwi, kek bluberry, dan cheese jugak.. Saya ni kan penggemar kek coklat.  Jadi, dah tentulah saya beli kek coklat. Masa dalam perjalanan nak balik rumah, tiba-tiba saya teringat kat kek kiwi.. Eh, mesti sedap rasa dia.. Masam-masam gitu.. Saya pun ajak suami saya singgah Giant. Beli buah kiwi.. hihihi,..
Ni lah kek yang saya beli :
 
eH, malu pulak dia.. hihihi

Ok, tadaa.. :-
 
Inilah buah kiwi yang saya beli tu :
 
Ok, siap dipotong
 
Main campak je atas kek.. hihihi. Sungguh tak berseni . Bukan apa, tak sabar nak makan tau..
 

 

Sepotong kek coklat kiwi..

 

Kasi zoom sikit :
 
 
 
Dua potong kek. Satu untuk saya, dan satu untuk suami saya :)
 
 
 
Ok, sekian melaporkan dari dapur rumah saya.
 
 
 
 

You Might Also Like

8 comments

  1. Walaupun campak2 je..
    Tetap nampak menarik.......
    Mengiurkan sungguh kek coklat tu...

    ReplyDelete
  2. ahakss...kreatif btl, potong kiwi letak atas tue

    ReplyDelete
  3. wahhh kreatif betul ni. ingatkan kiwi tu mmg dalam kek. hihi..

    ReplyDelete
  4. pas tgk terus teringan nak makan kek coklat..nk sikit?:P

    ReplyDelete
  5. ingat ros buat sendiri kek tu..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS