KEPUTUSAN SPM DIUMUM HARI INI - INILAH REALITI

Thursday, 21 March 2013

KEPUTUSAN SPM DIUMUM HARI INI



Selamat pagi semua. Apa khabar hari ini? Semoga semuanya berada dalam keadaan yang sihat saja. Alhamdulillah kita masih bernafas pada hari ini.

Keputusan SPM diumum hari ni kan. Macam mana calon-calon SPM? Jangan resah, jangan gelisah. Anda dah buat yang terbaik kan. Ambil keputusan dengan hati yang tenang...

Walau apa pun keputusan, jangan sesekali berhenti untuk mengejar impian anda. Teruskan kehidupan dengan maju jaya. Saya doakan anda -anda akan berjaya  dalam apa yang anda lakukan ke arah kebaikan. 
 

Sumber gambar : Makcik Google.

 





13 comments:

  1. teringat kenangan dulu masa g sekolah amik result. pttnya bole je pakai baju biasa, tapi saya terajin pakai baju sekolah. skema betul!

    ReplyDelete
  2. Gudluck untuk adik2 nak amik resukt arini... =D

    ReplyDelete
  3. gudlak buat adik2 yg amek result..huhu

    ReplyDelete
  4. mintak2 keputusan thn ni akan meningkatlah, moga ramai yg cemerlang lebih dr thn lps

    ReplyDelete
  5. teringat dulu masa nk amek result..rasa mcm nk tercabot nyawa ni..kohkoh

    ReplyDelete
  6. teringat pula masa ambil spm dulu..done astro awani

    ReplyDelete
  7. dulu kputusan ayut pon tak la hebat mne...tp yg pasti spm adlh permulaan..bkn pengakhiran :)

    ReplyDelete
  8. tahun ni xde family terdekat yg ambil SPM.

    klik nuff. :)

    ReplyDelete