NAK BLOGWALKING, TERBANTUT PULAK.. - INILAH REALITI

Tuesday, 5 March 2013

NAK BLOGWALKING, TERBANTUT PULAK..

 
 
 
 
 
 



Internet memang slow sekarang ni.. Tak tahu kenapa?.. Selalu ok je guna P1 ni.. Bila dah slow, nak blogwalking pun payah.. Banyak lagi yang tak terjah ni..
 
 
Kawan-kawan, maaf ye, lambat sikit tau.. Tapi, saya mesti datang rumah anda :)
 
 
 
 
 
 
 
 


8 comments:

  1. as salam...ntah ler jgn P1..lain pun mcm tu juger...take ur time...

    ReplyDelete
  2. terima kasih ya sudi datang blog mia... walaupun tenet slow.. ;)

    ReplyDelete
  3. saya pula lain ceritanya bila busy dipejabat sampai balik keje pun dah lewat malam..tak dapat nak BW

    ReplyDelete
  4. tukar la ke streamyx. hehe.. tolong promote lak.

    ReplyDelete
  5. fifi ingat ros busy.. harap lepas ni internet macam biase!~

    ReplyDelete
  6. heheh xpe.nt dh laju sambung ye.

    ReplyDelete
  7. sama la mcm ciksu.bukak je nak bw..tersenguk2.tunggu loading siap boleh pergi makan bagai..

    ReplyDelete
  8. MV baru sempat BW hari ni..balas kunjungan ros

    ReplyDelete