SEKADAR LUAHAN PERASAAN

March 21, 2013




Hari Selasa lepas, saya buat satu entry SUDAH CUKUP SUDAH . Rupanya entry tu menyebabkan ada yang salah faham kerana tajuk dia macam tajuk lagu Kumpulan Nirwana Band, Sudah cukup sudah.
 Ada yang tanya lagu ke ni? Macam kat bawah ni
 



 
Untuk pengetahuan semua, itu hanyalah luahan perasaan saya je ye.. Bukan tajuk lagu.. hihihi.. Saya rasa lega bila dah luahkan tau..
 
 
 
 
 

You Might Also Like

14 comments

  1. kdg2 bila kita luahkan dlm cara camtu, hati akan lbh lega :)

    ReplyDelete
  2. hehehe itulah, nengok tulisan tu mcm luahan sndiri, sbb ayat tu lain mcm je kan... tp kt bwh tu tulis lyn lagu maher zain... itu yg akak konpius hehehe...

    ReplyDelete
  3. kadang kadang ada benda harus diluahkan,hehe,lau x sebak je rs..

    ReplyDelete
  4. akakpun kadang luahkan perasaan kat blog gak. tapi berani lebih2 nanti jdai isuekan...

    ReplyDelete
  5. hihi.. biasa la dorg x phm tu yg tanya...jap nk terjah entri tu...

    ReplyDelete
  6. heheh...tersalah faham sudah...

    ReplyDelete
  7. MV ada baca..mula2 ingat lagu rupanya bukan

    ReplyDelete
  8. nk g tgk jap entry tu...hihihi

    ReplyDelete
  9. boleh jd komposer ni ros. :D

    ReplyDelete
  10. kontrovesi you.. da macam retis..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS