SEMUA PEKERJA BOLEH CUTI HARI NI

March 11, 2013






Ok, bos sakit. Jadi semua pekerja stesyen minyak ni boleh cuti.. Dan pada yang nak isi minyak tu, pergi kat stesyen minyak yang lain.. hihihihii..





You Might Also Like

14 comments

  1. Kalau macam ni, hari2 bos sakit pun takpe...
    Hehehhehe...

    ReplyDelete
  2. hahaha, lawaknye.. 1st time tengok ni..

    xoxo anis

    ReplyDelete
  3. hahahaha...stesen minyak sakit tang mana la agaknya tu...

    ReplyDelete
  4. wah...bahagianya pekerja dia....tapi sakit nya ati orang yang nak isi minyak....

    ReplyDelete
  5. ahaahahhh nak keje situ jugaklah :)

    ReplyDelete
  6. hahahahaha
    mcm tu pun boleh ke?

    ReplyDelete
  7. hahhaha.. macam ni pun ada ke...

    ReplyDelete
  8. boleh ye macam tu.. ros.. nanti nak buat kat tempat sendiri la..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS