BERTWITTER DENGAN ANA RAFALI! - INILAH REALITI

Thursday, 18 April 2013

BERTWITTER DENGAN ANA RAFALI!




Saja je nak share kan antara perbualan saya dengan Ana Rafali di Twitter. Sebenarnya saya ni tak aktif sangat pun twitter. hihi.


Mungkin akan ada yang cakap, ni pun share. hihi. Tak ape, saya tak kisah.....

Ini untuk kenangan diri saya je. 








15 comments:

  1. adibah noor pun mesra di twitter..

    ReplyDelete
  2. Salam ros..selamat pagi..:)) wah seronoknya dapat bertwitter dengan ana rafali..hehe

    ReplyDelete
  3. saya x pernah ada akaun T sbb x pandai guna he3

    ReplyDelete
  4. wah2 kwn retis skrg nih yek... heheheh

    ReplyDelete
  5. Happy kan....
    Hehhhehee..
    Biarlah apa orang nak kata ros...

    ReplyDelete
  6. ok la tu share.. at least bole tau ana rafali tu camne orgnya.. x sombong! ;)

    ReplyDelete
  7. tak pe...abaikan je org nak kata apa...hihi

    ReplyDelete
  8. wah2... btweet2 ye..kim salam ngn ana ye :)

    *ciksu dapat komen dari zalora hari tu.. pastu kalau berminat just reply- email dorang ;)

    ReplyDelete
  9. wahh peramah betul ana raffali. ;)

    ReplyDelete
  10. untungla bertweet dgn ana raffali

    ReplyDelete
  11. kak fifi takde twitter.. hihi..

    ReplyDelete