RESTORAN ZZ SUP TULANG DI JOHOR BAHRU - INILAH REALITI

Monday, 15 April 2013

RESTORAN ZZ SUP TULANG DI JOHOR BAHRU




Hari ni nak share satu tempat makan yang best di Johor Bahru. Restoran ZZ Sup tulang. Ni antara yang best la bagi saya di jb. hihi. Yang tinggal di Jb mesti tahu kan?



Suami saya order bihun sup daging+tulang.



Saya pula order chicken chop. Tapi, tak ambik gambar pun. hihi.

Kalau berkesempatan ke Jb, singgahlah ye :-)

Lokasi : JKR Daerah, Jalan Petri, Johor Bahru



















 

11 comments:

  1. wah sedapbihun sup tue..oh ya ros kak MV dah dapat hadiah tue

    ReplyDelete
  2. tgk sup tu nampak mcm best je. hehehe

    ReplyDelete
  3. wah, kalau turun JB ni mesti nak kena pergi ni...

    ReplyDelete
  4. dya dok batu pahat pun x tahu lokasi nye kat mane kak..

    ReplyDelete
  5. sedapnye sup... tetiba teringin pulak nk mkn sup harini..hurm...

    ReplyDelete
  6. ala.. baru balik dari jb.. baru bace entry ni.. tak syok betul la.. kalau tak mesti boleh singgah..

    ReplyDelete