Chit Chit Jadi Peneman - INILAH REALITI

Saturday, 25 May 2013

Chit Chit Jadi Peneman






Inilah peneman saya. hihi
 Bila saya balik kerja penat-penat, terus rasa happy bila tengok Chit Chit ni. Suara Chit Chit pun sangat sedap. 

Suami saya yang bawa balik Chit Chit ni. Mula -mula saya ni 
tak berapa minat  nak bela haiwan. Tapi, bila dah ada kat rumah, rasa sayang pula.. Sekarang ni kat rumah saya, ada burung dan ikan...  Seronok tengok gelagat haiwan kan. Pastu bagi makan, mandikan burung. hahaha.. 

Ok, sampai sini je kali ni. 




Eh, senyumlah sikit...




4 comments:

  1. assalamualaikum ros...ada peneman yer...;)

    ReplyDelete
  2. ok la tu, jinak ye burung tu...

    ReplyDelete
  3. ehh chit2 x terbang ke.. mcm terbukak je sangkarnya tu...huhu.. deqla bela kucing je...

    ReplyDelete
  4. merbuk ke tekukur ni..

    mesti jinak sbb takda sangkar pon

    ReplyDelete