Wednesday, May 15, 2013

KEMBALI TERJALIN




Hampir 2 minggu tak buka blog... Waduhhh..waduh.. kangen bangat ni. Eh, tersalah alih bahasa la pulok.. Bukan niat sengaja mengabaikan blog ini, atau menghilangkan diri. Namun, kadang-kadang ada perkara yang tak terduga datang menjengah diri.. Sebagai insan biasa, saya tak dapat menolak ketentuan... Amboi ayat.... bermadah pulak. hhihi.

Sejujurnya, memang saya nak sangat updated entry... Tapi, tak terdaya. Next entry saya ceritakan dengan lebih detail ye.

Kawan-kawan, bersyukur dengan apa yang kita ada ye. Jangan pernah mengeluh dan mempersoalkannya.  Be positive!

Terima kasih buat kawan-kawan blogger yang sudi melawat blog saya ni sepanjang ketiadaan tuan rumah ye.. hihi... Kehadiran anda dah memeriahkan "rumah" saya ni. Dan tak sangka ramai yang terjumpa entry resepi ikan bakar saya yang very the simple mimple tu melalui carian google.. thanx a lot. jangan lupa cuba pulak ye. Tak sangka entry tu ramai yang singgah dan baca.

Satu lagi, saya baru je buka web nuffnang tadi dan tak sangka dalam tempoh saya tak updated blog tu, ada BE datang menyinggah. Namun, jodoh kami tak panjang. BE hanya singgah buat masa sehari je... hihi.. jadi lah kan.. Syukur Alhamdulillah... First time dapat BE. Thank you nuffnang... nanti bagi lagi ye :


eh, panjang pulak entry ni. Ingat nak tulis ringkas je.. 

oopps, satu lagi. Nak pesan ni. Kalau kita tengah marah, better kita diamkan diri dan banyak-banyak berzikir dalam hati. Hasutan syaitan amat menakutkan... ketika marah, macam-macam perkataan boleh terkeluar... huhu. Ini atas pengalaman saya juga. ketika marah bercampur sedih, macam-macam yang terluah... bila dah tenang, mulalah menyesal... huhu. 

Dan sebagai penutup entry ni. Hargailah orang yang berada di sekeliling kita... 


Eh, saya dah dewasa.(tetiba kan..hihi)



###Awat yang tajuk jiwang pulak ni? Sekali sekala tak ape kan :







5 comments:

  1. diam2 mencari ketenangan ek... takpe2, kami paham

    ReplyDelete
  2. terjah jugak blog ros.. sunyi sepi sebelum ni.. tak tau kemane menghilang..

    ReplyDelete
  3. normallah tu ros..

    jap ada jap takda..tapi serius cik su tercari2 tau..

    ReplyDelete
  4. hehehe..tajuk entry gempak sih

    ReplyDelete