LAKSA PENANG MEMANG SEDAP

May 18, 2013




Semenjak saya menetap kat JB ni kan, boleh dikira berapa kali saya makan laksa penang. Dah hampir 7bulan saya kat JB ni. Sekejap je rasa masa berlalu.. Rindu kat laksa yang mak buat.. Kuah dia pekat.. Nyummm...sedap... 

Semalam, suami saya belikan laksa penang untuk saya. Laksa ni jual kat dalam Kem beliau bekerja.. Bila beliau tengok ada yang jual laksa ni, tu yang belikan untuk saya.. Terharu jugak sebenarnya... Terima kasih Abang :-)



Ada tak yang sama dengan saya, suka laksa penang?

**Nak belajar masak laksa johor lah.. Mak saya nak rasa laksa johor buatan saya. hihihi. Nanti balik kampung, nak masakkan....



You Might Also Like

10 comments

  1. sy org johor tp x pernah mkn laksa johor..buat apetah lg kan..hehe..laksa penang i loike!

    ReplyDelete
  2. wah sdpnya..nnt nak p penang la hihi

    akak..sha tag..mesti join tau
    http://www.opzzpinky.my/2013/05/game-eleven-things-about-me.html

    ReplyDelete
  3. sedapnya..terliur tgk...hihi

    ReplyDelete
  4. sedap..tapi MV suka laksa johor

    ReplyDelete
  5. Favourite AJ ni...
    Perghhhh...

    ReplyDelete
  6. deqla suka laksa penang... laksa johor? err x suka la.. huhu

    ReplyDelete
  7. insyallah sha p nnt..nak mkn hihi

    ReplyDelete
  8. kak ipar yam peminat no 1 laksa..orang penang katakan..hehe

    ReplyDelete
  9. kak fifi penggemar lakse penang.. DH suke lakse penang kak fifi.. tapi sedap panggil lakse utare kot sebab tukang masak IC 08.. kalau lakse perak lain macam pulak bunyinye..

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS