NAK MAKAN NASI KENDURI - INILAH REALITI

Sunday, 26 May 2013

NAK MAKAN NASI KENDURI






Musim cuti sekolah ni, ramai yang mendirikan rumah tangga kan?.. Selamat menjalani kehidupan berumahtangga bagi para pengantin ye. hihi. Moga bahagia selalu... 

Sebenarnya saya ni dah lama tak berkesempatan nak hadiri majlis perkahwinan. Oh , rindunya dengan nasi kenduri... Teringin nak makan. Sepatutnya hari ni ada kenduri. Tapi, tak dapat nak pergi sebab suami kena kerja.. huhu.. Tu yang dok feeling-feeling letak gambar nasi kenduri tu. hihi. Tu nasi masa kenduri saya. Time tu, makan sikit je. Maklumlah, pengantin la katakan. Hahahaha...



DaH makan ke kawan-kawan? Dah hampir pukul dua ni. ok, saya makan dulu ye. Jemput semua.





3 comments:

  1. selamat makan nasi kenduri...rindu plk rasa nk makan nasi kenduri...mcm mengidam pun yek jgk,..hehe...

    ReplyDelete
  2. in shaa Allah ahad ni deqla pegi kenduri kawen mmbe.. teringin gak mkn nasi minyak,..dah lama x mkn...huhu

    ReplyDelete
  3. pengantin mmg la control malew..hihi
    dah habis nuri baru nak balon cukup2 kan

    ReplyDelete