PERLAWANAN PAHANG VS JDT DITANGGUH

May 28, 2013



Perlawanan separuh akhir kedua Piala FA, antara Pahang menentang JDT terpaksa ditangguh sebentar tadi kepada tarikh yang akan diumumkan kelak.

Punca penangguhan perlawanan ini ialah kerana:



Didapati seekor kucing telah bertindak membuang air besar di tengah padang. Punca kejadian adalah kerana keadaan tandas awam yang didapati tidak mengikut tahap piawaian kebersihan yang ditetapkan sehingga memaksa kcing ini bertindak sedemikian.


Hihihi. ok, sekadar gurauan..


Tak tahu lagi tarikh yang baru. Sama-sama kita nantikan :-)



You Might Also Like

8 comments

  1. Buang masa je tunggu....saje je JDT ni ...

    ReplyDelete
  2. tetiba ada lak cik meow kat tengah padang kan?

    ReplyDelete
  3. hahaha.. kalau betul2 la.. tu baru kucing.. kalau lembu yang buat macam tu camana eyh?

    ReplyDelete
  4. hahahaha... kelakar pun ada.. dari mana la dtgnya kucing ni...

    ReplyDelete
  5. sian kcing jd mangsa kan.huhu

    ReplyDelete
  6. kikiki..leh plk part tahi kt padang tu yek...tp memang seriously jem teruk kuantan sebab terlalu rmai manusia...sy cadang nk layan kt tv,tp tertido...nasib baik xjd main...hehe...

    ReplyDelete
  7. hehe..ingat betul..upernya cobaan..haha

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS