444 ENTRY!

June 03, 2013



Hari tu saya ada post pasal jumlah follower saya kan.. Angka istimewa masa tu iaitu 555. 

Hari ni saya nak post pasal jumlah entry saya pulak. Special jugak.. Ada 444 entry setakat ni.. 


Q: Laa, tuan blog nak gtau tu je ke?????

My Answer : Yes. Any problem? hihi..

Macam mana pulak dengan blog kawan-kawan? Mesti  dah banyak entry nya kan?.. 




You Might Also Like

11 comments

  1. wah tahniah ya...x kira lg...nanti nak juga cek ...teruskan berblogging tau

    ReplyDelete
  2. Heheh.. Saya baru jark 535..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah, seronok kan berblog ni :)

    ReplyDelete
  4. banyaknya entry kau :) moga terus suksess dalam berblog!

    ReplyDelete
  5. x ong owhhhh itu nombor utk org cina he3... tp kita ada kisah, kan kan ;)

    ReplyDelete
  6. wah tahniah.. maaf lamabt terjah, kebusyan sgt2 lately ni

    ReplyDelete
  7. wahhh perasan je ros eh jumlah entri..kalo deqla x perasan kot nombor2 cantik cam tu..entri deqla pulak dah dkt cecah 1k..hihi

    ReplyDelete
  8. banyaknyer entry...sy pn xsebanyak tu...hehe...yelah 'rajin' teramat update blog...ikut musim sy ni..hehe...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS