ASAM KATOK SEDAP !

June 24, 2013




Sape pernah makan Asam Katok?... ha, tak tahu asam katok tu ape?.. haaa, meh tengok gambar kat bawah ni :





Kawan-kawan panggil ape? Saya panggil asam katok. Memang sedap lah. Dia tak de la masam sangat.. Masam masam manis gitu. Ni saya beli kat Terminal Larkin, Johor bahru. RM 3.00... 

Saya tak adalah selalu makan.. Ni kebetulan terjumpa masa keluar lunch ngan kengkawan opis. Tu yang beli....



You Might Also Like

17 comments

  1. den pon panggey asam katok gakkk..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. akak tak ingat apa nama panggilan nyer, tp akak pun suke.... masam manis gitu... ni tgk kt gambar pun dh rasa meleleh air liur

    ReplyDelete
  3. x pernah lg makan asam katok. hehehe

    ReplyDelete
  4. first time heard asam katok hehe kalo at my place, brunei, we have nasi katok hehe

    ReplyDelete
  5. pernah makan.masa zaman kanak2.hihi
    dah lama tak makan la ross

    *boleh je kot.sbb time tu ciksu daftar terus je dapt phone.

    kalau kedai lain kena bawa ke kedai pastu baru boleh beli.rumit sikit la

    ReplyDelete
  6. asam katok..? deqla biasa panggil taik musang je ....hahhahhahaa... sedap nih... tp dah lama x mkn... x sgka ada lagi skng kan...

    ReplyDelete
  7. dah terliur ni.
    ehem, mengidam ke ros...
    :P

    ReplyDelete
  8. alamak...xpernah dgr dan lihat asam nie...

    mungkin sbb saya x suka makan asam kot...huhuhu...

    ReplyDelete
  9. 0o, asam katok ye..sy pulak pggil asam nie asam musang kalo x silap..xtau ler pulak nape leh jadi nama tu..hik3,

    ReplyDelete
  10. kawan meja sebalah aku (lelaki) suke makan benda alah ni...

    siap pakai sudu cedok... haha!

    ReplyDelete
  11. rasanyer pernah makan... mmg sedap

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS