DAH BALIK DARI KAMPUNG :)

June 13, 2013





Tajuk bukan main lagi.. hihi.. YE, dah balik dari balik kampung. Eh, macam tak betul je ayat tu..
 
Hari ni, mulakan tugas.. Banyaknya kerja.. Biasalah seminggu bercuti kan.. (campur sabtu dan ahad)..
 
Macam-macam cerita nak diceritakan sebenarnya.. Tapi, next entry je la.. Senang sikit.. hihi..
 
 
Ok. sehingga berjumpa di entry yang akan datang..
 
Terima kasih banyak pada yang sudi singgah blog saya, dan tinggalkan komen sepanjang ketiadaan entry saya.. hihi..
 
Thank You Very Much!




 

You Might Also Like

14 comments

  1. Mesti seronok kan. Saya dah nak balit Rajang lagi dah.. Huhu..

    ReplyDelete
  2. ayut singgah sini...^^ lame tak singgah kan :)

    ReplyDelete
  3. kena tunggu n3 seterusnyer ni... apa la aktiviti kat kg tu kan...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah selamat balik yer

    ReplyDelete
  5. ada sayang, awat tak tegur...aku tgh buat apa masa tu? hahaha...malunyaaaaaa...

    lenkali kalau jumpa tegur tau, sbb aku ni lambat sikit nak cam org...huhu...

    ReplyDelete
  6. oo.. pn ros blk kg ye.
    ciksu pon byk hari tak singgah

    ReplyDelete
  7. mesti bnyak kisah nak stori mori ye... takpe2 kumpul idea nanti karang blog keh hehe

    ReplyDelete
  8. wahhh...besnyo dapek coti lamo..jeles..jeles...

    ReplyDelete
  9. yeayy.. welcome back..hihi.. nnti mesti nak citer psl kampung kan.. cpt update ye.. suka je nak baca... ;)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah selamat balik. ada buah tangan tak dari kampung? ;)

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS