FINAL PIALA FA : KELANTAN VS JDT

June 29, 2013



Selamat pagi kawan-kawan. Apa khabar hari ni? Pagi sabtu, mesti ramai yang berehat kat rumah. Yelah, dah penat kerja kan... 

Entry kali ni nak cerita berkenaan Perlawanan akhir Piala FA antara pasukan Kelantan dan JDT   pada 29 Jun 2013( malam ni).



Milik siapakah piala ini?.. 

Haa, jangan dok lawan tarik macam tu ye. Kita rebut dalam padang ok. hihi.

Malam ni,kita akan dapat jawapannya.

Final Piala FA, antara Kelantan dan Johor Darul Takzim(JDT).

Semoga berjaya buat kedua -dua pasukan. Bermainlah bersungguh-sungguh dan jangan terlalu beremosi. 

Juga buat penyokong Kedua-dua pasukan, jangan provok ye. Tonton perlawanan ni sebaik mungkin dan beri sokongan kepada pasukan anda. 

Boleh saksikan perlawanan akhir Piala FA  ni di Astro Arena(801) dan TV1. 

Jangan terlepas untuk menyaksikan perlawanan ni tau. Mestk sengit kan. 

Mesti korang nak tahu pasukan pilihan tuan blog kan?.. Ops, kali tuan blog bersikap neutral. Sebab pasukan tuan blog tak ada kan. Kedah tetap di hatiku ini. hikhik.


You Might Also Like

6 comments

  1. Ala... bagilah chance JDT kali ini. TRW kan dah selalu dapat hihi...

    Tentulah kakak harap JDT menang kan kakak org Johor:)

    ReplyDelete
  2. good luck tuk dua2 pasukan ni ye...

    ReplyDelete
  3. Salam Kenal dan salam ukhwah.....harap kelantan menang:)

    ReplyDelete
  4. Tolong baca sini :( thanks. http://weeweennie-story-of-life.blogspot.com/2013/06/attention-please-followers-blog-ni-sila.html

    ReplyDelete
  5. dah tau dah milik sape... hihi...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS