JEREBU DI JOHOR BAHRU - INILAH REALITI

Thursday, 20 June 2013

JEREBU DI JOHOR BAHRU



Saya nak kongsikan beberapa keping gambar yang saya ambil pagi tadi.. Keadaan di pejabat saya.. Di Johor Bahru, pandangan dari tingkat 13.. Jerebu makin teruk.. Ya Allah, Kau peliharalah kami... Lindungi kami dari segala penyakit.. 


Pukul 10.00 pagi :




Pukul 11.30 pagi :






Kawan-kawan, jaga kesihatan ye.. Banyakkan minum air masak.. Hadkan aktiviti di  luar..


p/s : Semalam, tiada entry di blog saya, dan hari ni dah petang baru sempat updated.. Sebabnya, saya jadi urusetia untuk satu temuduga di pejabat saya.. Esok pun ada lagi, maknanya 3 hari lah saya jadi urusetia.. Jadi, memang saya lambat ke rumah anda.. jangan marah ye :) Senyum :)


**Tentang entry  HAPUSLAH AIR MATAMU saya ada dapat beberapa komen yang positif.. Terima kasih untuk semua.. Tapi, entry berkenaan bukanlah kerana saya dah terima berita 'itu'... Anda faham kan 'itu' tu ape.. Apapun terima kasih kerana mendoakan yang terbaik untuk saya.. Terima kasih banyak-banyak.. Sungguh saya terharu.. Entry tu bukan ke arah 'itu',.. Tapi, ada satu hal yang terjadi malam tu, yang membuatkan saya menjadi amat sensitif.. Tapi, sekarang dah ok :)


Kita perlu terapkan nilai positif dalam diri. Yeay, POSITIF....





9 comments:

  1. teruknya jerebu...jgn lupa pakai mask n minum air kosong banyak2 yer..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ros...semakin teruk cuaca berjerebu ni...:)

    ReplyDelete
  3. Samalah, kat melaka ni pun jerebu dia tebal, bau asap jer

    ReplyDelete
  4. teruknya. jangan lupa pakai mask & kurangkan xtvt luar ye ros.

    ReplyDelete
  5. tu lahh, semlm akak tgk berita tv3..terok sgt jerebu kat johor yee...take care tau..jgn buat outdoor aktiviti...kat sini pun pepagi x bape nak cerah..jerebu gakkk...kat klinik ramai yg dtg sbb demam, batok...akak pon dah masok minggu ke-4 batok nie haa..x gak lega...lahaiiii..

    ReplyDelete
  6. dah macam duk kat genting kan?
    jaga diri tu tau! :)

    ReplyDelete
  7. ya Allah.. teroknya jerebu.. kat sini ok lagi dear.. hrp2 dlm kawalan la.. ish riso juga.. dah la deqla ni antibody x kuat..jgn lupa jaga kesihatan tau.. minum air masak byk2..

    ReplyDelete