Thursday, June 06, 2013

JOM BALIK KAMPUNG






Petang ni, dalam pukul 6 saya akan balik kampung.. Balik dengan siapa?.. Sudah tentu berdua je dengan suami.. Kampung saya di Sungai Petani/Merbok dan kampung suami di Jitra.. Kami sama negeri, Kedah..  Perjalanan mungkin dalam 12 jam kot.. Yelah, dari Johor Bahru kan.. 

Doakan keselamatan kami pergi dan balik ye, kawan-kawan.. 

Cadangnya nak balik masa start cuti sekolah hari tu.. Tapi, biasalah kita hanya merancang, Allah jua yang menentukan.. Suami saya ni tentera. Kalau dah mohon cuti, dan diluluskan, bila-bila masa je boleh ditarik balik.. Memang suami saya dah mohon hari tu, tapi tiba-tiba keluar arahan, cuti dibekukan.. Saya dah terbiasa dah dengan kehidupan bersama tentera ni.. Yelah, ayah saya pun pesara tentera.. 

Ok, dah banyak melalut pulak.. hihi.. 


Doakan kami ye :)


Sape nak ikut?...



8 comments:

  1. yeayyy!! bestnya jln2 blk kampung. take care ye!

    ReplyDelete
  2. bestnye blk kg.. selamat pegi dan pulang ros.. ;)

    ReplyDelete
  3. jauhnyer 12 jam yek, tp teringat dulu penah ke kedai masa duk skudai aah mmg boleh di katakn 12jam, udahla dulu naik kancil je...
    semoga selamat dlm perjalanan nyer

    ReplyDelete
  4. xdan nak ikut.ros dah balik..hihi

    bawa balik apa dari kg :)

    ReplyDelete