KASUT SWAT UNTUK SUAMI

June 18, 2013





Inilah kasut idaman kalbu suami saya.. Alhamdulillah, tercapai jugak nak belikan untuk beliau.. Suami saya anggota tentera.. Kasut ni memang sangat pentinglah.. Dengan aktiviti lasak kan, . Tak lah sakit sangat kaki tu atau melecet..  Tentera ni kan banyak aktiviti.. Dengan Jalan Laju la, latihan dalam hutan, dan lain-lain.. Kalau tentera, atau isteri tentera, mesti tahu kan :)

Memang kasut dah dibekalkan kepada semua anggota. Tapi, ini kira macam altenatiflah.. Lebih selesa.. 

Lama jugak dok riki-riki harga kasut ni.. Kawan suami saya sampai ada yang beli di Melaka, kurang sikitlah harganya dari di JB..  Akhirnya, berjaya dibeli malam tadi di Bazar Karat, Johor Bahru.. Suami saya gi beli sorang.. Saya tak nak ikut sebab cuaca tak mengizinkan.. Kan jerebu.. Tak nak ambil risiko. Saya ni ada lelah.. Petang semalam, balik kerja singgah pasar malam pun dah rasa lain dada ni.. Balik je rumah terus sapu minyak cap kapak banyak-banyak kat dada..

Dalam dok sakit dada tu, sempat pulak kirim suami belikan aiskrim Magnum.. hihi.. Tapi, tak sempat makan lagi.. 

Moga cuaca di negara kita kembali pulih..

Hadkan aktiviti di luar ye kawan-kawan :)



You Might Also Like

11 comments

  1. sesaja bagi la ni ye.. berapa harga?

    ReplyDelete
  2. cuaca sekarang ni buat kita kelabu mata (jerebu)...

    saya nak belikan suami kasut tapi dia punya ciri-ciri tu memang teliti, takut pulak dia tak berkenan. kalau bawak tuan takdelah suprise namanya. hehe

    ReplyDelete
  3. tu la cuaca tak berapa nak elok skang ni...

    ReplyDelete
  4. hai jom join contest saya.. http://yuyukstandalone.blogspot.com/2013/06/contest-mereka-tagline-jelitawanis.html

    ReplyDelete
  5. sy seorng tnang pd tntera..tp xpernah pula en.tunang cite psal kasut ni..hehe

    ReplyDelete
  6. sesuai utk tentera2 je nih kann..

    ReplyDelete
  7. sy pon ada bih kuang kasut gini tp gunanyer masuk site...

    ReplyDelete
  8. jangan mandi malam tau.

    ros, cer try minum delima gulsan tu

    ReplyDelete
  9. kasut paling selesa tapi antara yg mahal kan sis..asben pun pakai kasut ni,selagi boleh pakai n tak tertanggal tapak selagi tu lah dia pakai..hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS