LOSYEN ENCHANTEUR PILIHAN HATI

June 16, 2013



Dah banyak losyen yang saya pakai sebenarnya. Macam-macam jenama pernah dicuba. Antaranya johnson's, vaseline, nivea.. Ada yang sesuai, ada yang tak sesuai dengan kulit saya.. Sehinggalah saya berjumpa dengan Enchanteur ni... 

Baunya memang wangi.. Bila dah sapu, tak rasa melekit pun. Lembut je...  Ada 3 jenis tau. Warna pink, purple dan kuning... Saya lagi suka yang pink... Sweet je bau dia.. 


Memang dah tak cari lain.. Setia je dengan yang ni... Lama jugak dah pakai..

Anda bagaimana? Suka tak pakai losyen?...




You Might Also Like

7 comments

  1. Sy pakai vaseline, dulu x slalu pakai tp skang kena lah pakai sbb krja kt tmpt aircond..

    Btw, i'm your new follower, #559 :)

    ReplyDelete
  2. wahhh...lembut tak tgn?saya jenis tgn kering dan kasar...

    ReplyDelete
  3. cikna suka vaseline. sesuai ngn kulit. johnson pun best gak. ;)

    ReplyDelete
  4. xreti pakai losyen sbb malas he3

    ReplyDelete
  5. suka juga tp selalu lupa nak pakai...acaner tu? hehehe

    ReplyDelete
  6. malas nak berlosyen bagai ni.. hihi

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS