Tuesday, June 25, 2013

MINUMAN DI SECRET RECIPE




2 minggu sudah, saya ada ke Secret Recipe masa jalan-jalan Melaka tu.. Waktu petang masa tu. Konon-konon nak minun petang la kan....


Air pilihan suami. Hot Coffee Latte.




Air pilihan saya. Iceblended caramel latte kot nama dia.. heee. tak ingat sudah..


Sebenarnya tujuan saya upload gambar ni, saje nak tanya anda-anda di luar sana.. Kalau anda ke sesebuah Restoran @ tempat makan, adakah anda akan order minuman @ makanan kegemaran anda atau order sesuatu yang baru?..

Saya ni, kalau masuk Secret Recipe, memang akan order air yang tak pernah diminum lagi.. Nak rasa jugak kan.. Tapi kan, kebanyakannya tak menepati selera saya. huhu. Yang kena dengan selera, cumalah jus apple tu je. Yang campur ngan celery atau asam boi tu....

Nak letak jugak gambar kek kat sini... hikhik.










15 comments:

  1. yang pasti keknya terbaik

    ReplyDelete
  2. saya kalo gi kedai kadang memng oder menu baru tapi memang tak menepati citarasa mangsanyer dedi la kena habiskan...lepastu kena bebel...hehe

    ReplyDelete
  3. Sy selalu order softdrink je sebab nak dapat kepuasan bila kita sendawa pas makan..(buruk giler kan)..ahhaha

    ReplyDelete
  4. Macam sedap jer. Saya belum pernah g pergi Secret Recepi.. Teringin rasanya nak pergi..

    ReplyDelete
  5. perghh... dah separuh habis baru nk tayang ka? hahaha.. terliur tgk kek tu..

    ReplyDelete
  6. kalau chik as,selalunya akan order yg selalu minum..n kenkadang ada gak bertukar2..order ni pun ikut tempat gak ler..kalau kat SR, chik as suka Iced Lemon Tea jer..yg lain kureng sikit..

    pstt..tgk kek tuh perghh selera..choc inulgence ker tu?

    ReplyDelete
  7. Biasanya saya order air yg sama jer, carrot juice!

    ReplyDelete
  8. kekadang akak try yang baru.. tapi selalunye minum yang akak suke..

    ReplyDelete
  9. @Nurzakiah Hanumye kek la, yang menarik minat Ros nak ke SR..

    ReplyDelete
  10. @lizztak pe kak, ada juga yang nak habiskan. macam Ros ni, nanti kena marah... hahahha

    ReplyDelete
  11. @:: Cik Viva ::oo ye ke.. Ros tengah pantang softdrink ni.. hihi.. saje pantang :)

    ReplyDelete
  12. @Isabel Diaztry la masuk sekali.. cuba rasa dulu..

    ReplyDelete
  13. @Deqla Manjewmana taknya Deqla, sampai je terus sedut.. hihihi

    ReplyDelete
  14. @Myasorry buat you teringin :)
    harus pergi cepat ni :)

    ReplyDelete