NO MONDAY BLUES ANYMORE ?

June 03, 2013





Oh kawan-kawan sekalian. Kenapa bila tiba hari Isnin, ada yang nak "bermonday blues" ni? Please , no...no..no.. Kenapa ada yang rasa lemau, letih dan lesu? ( ecewahh ayat...) hihi.  Bila sebut Khamis, Jumaat bukan main happy lagi kan. Sebab mau ketemu sama Sabtu dan Ahad. Eh, ngapain kok ngomong gitu deh?

Tahukah anda setiap kali anda "bermonday blues" tu, Isnin sedang menangis teresak-esak? 
ok,apa yang kau melalut ni tuan blog? Serius tak lawak ok!

hahahah. kalau tak lawak pun , ada mak kesah ker?...


Jom mulakan Isnin pertama di bulan June dengan azam yang baru. Berikan senyuman istimewa buat Isnin..




You Might Also Like

9 comments

  1. tak penah lak akak dgr isnin nngis hehehe... ada munyi ke? biasalah tu dik oi, kan ke baru naik cuti, itu yg rasa cam lemau je isnin tuh

    ReplyDelete
  2. sy everyday blues rock zapin semua ada..eheh

    ReplyDelete
  3. Kalau cuti macam nie, bolehlah kalau tak ada monday blues.. Tapi kalau musim kuliah, memang lemaulah muka setiap hari isnin.. Hahaha..

    ReplyDelete
  4. for people yang xde aim in life, setiap hari everyday blues hehe

    ReplyDelete
  5. memule takde monday blues.. tapi ntah kenape.. hujan di tengah hari..

    ReplyDelete
  6. deqla skng dah mls nk lyn monday blues sgt.. buat biasa2 je la.. buat2 mcm hari jumaat la.. tp jgn esok ingt hari sabtu x dtg keje pulak sudah.. kahkah...

    ReplyDelete
  7. sy lum lg keje...so, no monday blues lg...hehe...next week start keje mesti dapat virus 'monday' ni jgk..huhu...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS