Sunday, June 16, 2013

SELAMAT HARI AYAH, AYAHKU SAYANG...



Kasih ayah sepanjang waktu. Ye, betul.  Saya menulis entry ni bukan kerana menganggap hari ini adalah hari bapa. Memang betul, setiap hari adalah hari bapa. Hari -hari pun memang kita semua sayangkan ayah kita, kan?.. Rasanya tak salah kalau saya khaskan entry ni untuk ayah saya...

Oh ayahku. Banyak sungguh pengorbanan yang ayah lakukan sepanjang 25 tahun Ija di dunia ini. Memang benar, takkan terbalas semuanya.. Tapi, Ija akan usahakan untuk membahagiakan ayah.. Ija sayangkan ayah. Ayah lah lelaki terbaik dalam hati Ija.!

Walau kita terpisah dek kerana jarak... Ayah di utara dan Ija pula nun di selatan... Jarak hanya jarak.. Takkan penah membuat kasih kita berkurang... Love you ayah! Miss you ayah!



Memang hari-hari saya akan telefon mak dan ayah.. Hanya melalui telefon untuk lepaskan rindu...


6 comments:

  1. lupa smlm father's day hu3

    ReplyDelete
  2. rindu jugak ngan ayah..:(
    ayah di timur..saya di utara..

    ReplyDelete
  3. memang betul hari2 pun hari bapa kan...

    rindu dgn arwah ayah

    ReplyDelete
  4. selamat hari bapa buat ayah ros..x lupa buat arwah ayah deqla.. biarpun dia tiada lagi di sisi... ;(

    ReplyDelete
  5. rasa tak best kan sehari tak dengar suara diorang.. huhu..

    ReplyDelete