SLIMMING NUT BUKAN UBAT KURUSKAN BADAN - INILAH REALITI

Monday, 24 June 2013

SLIMMING NUT BUKAN UBAT KURUSKAN BADAN





Haa, kali nak share kan tentang Slimming Nut.. Fuh, nama bukan main lagi slimming gitu. Perhatian...perhatian... Ini bukan produk kurus ok. hahahhaa... 

Ini campuran kekacang.. Memang sedapla buat mengunyah kan. At least kita mengunyah makanan yang berkhasiat. Wah, gitu... heeee...

Alkisahnya memang minat makan almond, cashew nut etc. (mat salleh la konon sebutan tu)Hihihi..  Baru tahu sebenarnya Slimming nut ni ade je jual kat stesen minyak.. Hahaha. So, apalagi terua beli la kan.

Ok, kepada yang berminat, boleh dapatkan di Stesen Minyak yang berhampiran dengan anda ye. Macam iklan la pulak.. 


Sampai sini je, tuan blog nak sambung mengunyah  makanan berkhasiat....





p/s :- Tajuk hanya sekadar gurauan.. tiada kena mengena dengan sesiapa... heeee....




9 comments:

  1. As salam..berapa ek harga slimming nut ni sebotol? macam best la..

    ReplyDelete
  2. x pernah nmpk lak kat stesyen minyak yg pernah p.. harus gigih cari ni sbb suka makan kacang2 berkhasiat ni he3

    ReplyDelete
  3. tak pernah tgk, tak pernah beli atau makan lagi

    ReplyDelete
  4. kalo gitu deqla bole mkn la kan... kalo tak, naye je tmbh kurus plak deqla..hahahah.. ;p

    ReplyDelete