Wednesday, 17 July 2013

LIRIK LAGU SEPERTI DIA -AMYLEA


Siapa yang tengok Drama Ramadhan Yang Hilang?.. Angkat tangan.. hihi.. Best jugak tau cerita ni.. Tapi, dalam entry ni saya tak nak cerita tentang drama ni.. Cuma nak share berkenaan lagu tema drama ni..  Tajuk lagu  ni, Seperti Dia. Amylea yang nyanyi.. Saya ni memang suka dengar lagu yang Amylea nyanyi.. Bila dengar lagu ni, sayu je rasa hati.. Ecewah.. hihi..



Jom kita hayati lirik dia :)


Ku lakukan semua hanya untukmu
Biar kau tak mengerti apa maksudku
Namun masa terlalu singkat
Untuk aku buktikan padamu
Untukku.. buktikan padamu



Ku jejak tiap haluan dia tuju
Kerna ku hanya mau
Menjadi seperti dia

Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu, aku tak sama


Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu, aku tak sama


Jalani hidupku menjadi dirimu
Mencari sesuatu yang pernah hilang
Namun hidup terlalu singkat
Untuk aku buktikan semua

Untukku.. buktikan.. semua..



#Selamat berpuasa kawan-kawan.. Alhamdulillah, hari ni 8 Ramadhan.






16 comments:

  1. baru semlm publish videonya dlm entri.. yes.. deqla suka jugak lagu ni.. so tacingggg....

    ReplyDelete
  2. Wah, sis tukar headerlah.. Cantik2.. Hihi..

    ReplyDelete
  3. tengok citer tu tp xperasan lagu ni. kena cari lah..

    ReplyDelete
  4. header ros dah lain lah... sy tak berkesempatan lg tgk drama ni.. best ke?

    ReplyDelete
  5. sy penah tgk satu episod je cite nie..tp xsempat nk dgr la pulak dia pny lagu..hehe pape pon, selamat berpuasa jgk..cepat betul masa nih berlalu kan..=)

    ReplyDelete
  6. tak tengok...oh amylea af tu eh?

    ReplyDelete
  7. tngok2..selamat berpuasa kak..=)

    ReplyDelete
  8. suka lagu ni...sangat sedap di halwa telinga :))

    ReplyDelete
  9. yui tgk cmtu je..tak suka watak jht benor.

    ReplyDelete
  10. tgk kdg2 je citer tu..lupa dah lagu dia cmne..xigt pown..hihi

    ReplyDelete
  11. ni lagu tema drama mane ek?mcm pernah ternampak..kan?

    ReplyDelete

Minta doakan saya dimurahkan rezeki untuk mempunyai zuriat :)
Terima kasih untuk doa itu.
Saya juga mendoakan semoga anda dimurahkan rezeki :)