LIRIK LAGU SEPERTI DIA -AMYLEA



Siapa yang tengok Drama Ramadhan Yang Hilang?.. Angkat tangan.. hihi.. Best jugak tau cerita ni.. Tapi, dalam entry ni saya tak nak cerita tentang drama ni.. Cuma nak share berkenaan lagu tema drama ni..  Tajuk lagu  ni, Seperti Dia. Amylea yang nyanyi.. Saya ni memang suka dengar lagu yang Amylea nyanyi.. Bila dengar lagu ni, sayu je rasa hati.. Ecewah.. hihi..



Jom kita hayati lirik dia :)


Ku lakukan semua hanya untukmu
Biar kau tak mengerti apa maksudku
Namun masa terlalu singkat
Untuk aku buktikan padamu
Untukku.. buktikan padamu



Ku jejak tiap haluan dia tuju
Kerna ku hanya mau
Menjadi seperti dia

Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu, aku tak sama


Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu, aku tak sama


Jalani hidupku menjadi dirimu
Mencari sesuatu yang pernah hilang
Namun hidup terlalu singkat
Untuk aku buktikan semua

Untukku.. buktikan.. semua..



#Selamat berpuasa kawan-kawan.. Alhamdulillah, hari ni 8 Ramadhan.






Previous
Next Post »

16 comments

Click here for comments
17 July 2013 at 13:01 ×

baru semlm publish videonya dlm entri.. yes.. deqla suka jugak lagu ni.. so tacingggg....

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 13:11 ×

tak tengok pun cerita tu...

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 13:50 ×

best jugaklah lagu nie...

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 14:04 ×

Wah, sis tukar headerlah.. Cantik2.. Hihi..

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 14:18 ×

tengok citer tu tp xperasan lagu ni. kena cari lah..

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 15:49 ×

header ros dah lain lah... sy tak berkesempatan lg tgk drama ni.. best ke?

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 16:40 ×

sy penah tgk satu episod je cite nie..tp xsempat nk dgr la pulak dia pny lagu..hehe pape pon, selamat berpuasa jgk..cepat betul masa nih berlalu kan..=)

Balas
avatar
admin
17 July 2013 at 16:47 ×

tak tengok...oh amylea af tu eh?

Balas
avatar
admin
18 July 2013 at 00:06 ×

tngok2..selamat berpuasa kak..=)

Balas
avatar
admin
18 July 2013 at 08:38 ×

suka lagu ni...sangat sedap di halwa telinga :))

Balas
avatar
admin
18 July 2013 at 08:41 ×

yui tgk cmtu je..tak suka watak jht benor.

Balas
avatar
admin
18 July 2013 at 13:01 ×

tgk kdg2 je citer tu..lupa dah lagu dia cmne..xigt pown..hihi

Balas
avatar
admin
23 July 2013 at 13:11 ×

ni lagu tema drama mane ek?mcm pernah ternampak..kan?

Balas
avatar
admin
Thanks for your comment