LIRIK LAGU SEPERTI DIA -AMYLEA | INILAH REALITI

Wednesday, 17 July 2013

LIRIK LAGU SEPERTI DIA -AMYLEA


Siapa yang tengok Drama Ramadhan Yang Hilang?.. Angkat tangan.. hihi.. Best jugak tau cerita ni.. Tapi, dalam entry ni saya tak nak cerita tentang drama ni.. Cuma nak share berkenaan lagu tema drama ni..  Tajuk lagu  ni, Seperti Dia. Amylea yang nyanyi.. Saya ni memang suka dengar lagu yang Amylea nyanyi.. Bila dengar lagu ni, sayu je rasa hati.. Ecewah.. hihi..



Jom kita hayati lirik dia :)


Ku lakukan semua hanya untukmu
Biar kau tak mengerti apa maksudku
Namun masa terlalu singkat
Untuk aku buktikan padamu
Untukku.. buktikan padamu



Ku jejak tiap haluan dia tuju
Kerna ku hanya mau
Menjadi seperti dia

Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu, aku tak sama


Ku harap malam tak muncul bintang
Kerna mereka tahu, aku tak sama


Jalani hidupku menjadi dirimu
Mencari sesuatu yang pernah hilang
Namun hidup terlalu singkat
Untuk aku buktikan semua

Untukku.. buktikan.. semua..



#Selamat berpuasa kawan-kawan.. Alhamdulillah, hari ni 8 Ramadhan.







"Ya Allah, terima kasih atas segala nikmat yang telah Kau berikan kepada ku dan keluargaku... Ya Allah, aku mohon padaMu Ya Allah, kurniakanlah zuriat yang soleh dan solehah buatku dan suamiku(Roshazareeza dan Muhammad Sabri). Juga buat semua yang sedang menanti rezeki dariMu Ya Allah. Sesungguhnya Engkaulah Maha Mengasihani HambaMu ini, Ya Allah." :)

16 comments:

Nurzakiah Hanum said... Reply Comment

bestnya

Deqla Manjew said... Reply Comment

baru semlm publish videonya dlm entri.. yes.. deqla suka jugak lagu ni.. so tacingggg....

Ibu Amirul said... Reply Comment

tak tengok pun cerita tu...

Che Rosliza Che Mat said... Reply Comment

best jugaklah lagu nie...

Isabel Diaz said... Reply Comment

Wah, sis tukar headerlah.. Cantik2.. Hihi..

Chic Na said... Reply Comment

tengok citer tu tp xperasan lagu ni. kena cari lah..

SeputihSalju said... Reply Comment

header ros dah lain lah... sy tak berkesempatan lg tgk drama ni.. best ke?

Mizz ErMa said... Reply Comment

sy penah tgk satu episod je cite nie..tp xsempat nk dgr la pulak dia pny lagu..hehe pape pon, selamat berpuasa jgk..cepat betul masa nih berlalu kan..=)

dear xila said... Reply Comment

tak tengok...oh amylea af tu eh?

siti ZAHARA said... Reply Comment

tngok2..selamat berpuasa kak..=)

QA's ~ mamapapa said... Reply Comment

suka lagu ni...sangat sedap di halwa telinga :))

nuyui a.k.a miss YUI said... Reply Comment

yui tgk cmtu je..tak suka watak jht benor.

cik didiey said... Reply Comment

tgk kdg2 je citer tu..lupa dah lagu dia cmne..xigt pown..hihi

Syazana Zainn said... Reply Comment

lagu ni sedih :(

Fifi Nadhrah said... Reply Comment

best!~

ayut said... Reply Comment

ni lagu tema drama mane ek?mcm pernah ternampak..kan?