SELAMAT DATANG RAMADHAN

July 09, 2013







Esok, 10 Julai 2013 bersamaan dengan 1 Ramadhan. Kita semua umat Islam akan berpuasa.. Alhamdulillah... Moga kita semua dipanjangkan usia agar dapat menunaikan ibadah puasa..


Esok, kat Johor ni cuti.. Tu yang bestnya. hihi.. Bukan ape, masa saya kerja kat KL,  tak cuti pun.. ( 4 kali saya bertemu Ramadhan di KL # 2009-2012)


Ramadhan kali ni, berpuasa dengan suami di JB.. Tak tahu lagi dapat balik ke tak berpuasa dengan keluarga di Kedah.. Sinar macam tak nampak je.. Tapi, raya ni InsyaAllah balik Kedah..(eh, baru nak puasa, nak cakap pasal Raya?.. ) tak mau.. tak mau..... hihihi..


p/s : Hari ni banyak entry perkongsian je ye kawan-kawan.. Moga bermanfaat :)




You Might Also Like

11 comments

  1. selamat pagi
    singgah pagi disini
    salam ramadhan

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan & selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
  3. aah kt johor dulu tiap kali 1st ramadhan msti cuti tp tak kl ni kene keje gk... selamat berpose dik

    ReplyDelete
  4. salam ramadan jugak, dear...

    ReplyDelete
  5. salam ramadhan ros.. akak nak minta maaf kalau ade buat salah.. sempene nak berpuase ni kan..

    ReplyDelete
  6. Selamat berpuasa juga..kat kedah pon cuti jugak esok..tapi saya keje kat penang..so, kena kejala..hohoh..

    ReplyDelete
  7. salam ramadhan...lagi skali selmt berpuasa. ;)

    ReplyDelete
  8. Tu la pasai.hri ni kna kja.huk.huk

    ReplyDelete
  9. aritu ayut tak cuti pon..kena keje..yela pum miyak nk cuti apa ye kan.nnt org takleh nk isi myk plak..hihihi :p

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS