SUAMI TING TONG !

July 01, 2013






Isteri: Abang, anak kita menendang perut saya.


Suami: Kurang ajar punya anak! 
(*tumbuk perut isteri*) 

sambil berkata "aku tak pernah tendang bini aku!"


*Isteri mati*




p/s : Ada tak suami macam ni kat luar?.. hahaha






You Might Also Like

18 comments

  1. * bini yg da mati, malam2 sepak dia pulak ha3

    ReplyDelete
  2. Apa lah suami macam nie, kalau ada pun bukan marah kat anak tu tapi memang nak amik kesempatan pukul bini dia..

    ReplyDelete
  3. hahaha...

    melawak penah la kot...

    buat bebetul mana kan mgkin?

    ReplyDelete
  4. hahahhaa.. mmg bongok punya laki...!! kalo ada, sah2 la sakit mental cik rose oitt.. ;p

    ReplyDelete
  5. @liahahaha..seram la pulak.. baru suami dia tau..

    ReplyDelete
  6. @Teena Tnaini jenis lurus ke kurang siuman ?.. hihi

    ReplyDelete
  7. @Rapunzeel Cikiloloiye, cerita lawak je.. tak de kot yang buat betul2.. hihi

    ReplyDelete
  8. @Deqla Manjewhahaha.. confirm sakit mental ni Deqla..

    ReplyDelete
  9. takde kot...lurus sungguh suami itu ye....

    ReplyDelete
  10. klu ada bukan kurang ajar,bodoh punya suami.haha

    ReplyDelete
  11. @Puan Kutuiye kak.. apa kes la p tendang perut tu.. hihihi

    ReplyDelete
  12. ni memang lawak.. suami die kenape ye?

    ReplyDelete
  13. hahaha...klako...kalau ada sengal tol si suami tu...

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS