WORDLESS WEDNESDAY #18 : PENEMAN HATI KESAYANGAN SUAMI - INILAH REALITI

Wednesday, 3 July 2013

WORDLESS WEDNESDAY #18 : PENEMAN HATI KESAYANGAN SUAMI


















16 comments:

  1. esben peminat burung la ni...cantik burung ijau tu..

    ReplyDelete
  2. burung biru tu ,,burung apa ye kak..berkenan tengok..=)

    ReplyDelete
  3. Bela burung ya. Pandai tak burung tu bercakap?

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum ros...wah ada penemannya yer...:)

    ReplyDelete
  5. Salam kenal ya, Alolor, comelnya. Sepasang ya burung tu? Mcm lovebird, hehe.

    Tgh cuba pregnant ke dear? Saya pun pernah lalui, kalau tgk kat blog saya tu, mcm2 entry psl cubaan saya nk pregnant ni, hehe. Takpe, rezeki itu ada, insha'Allah :)

    ReplyDelete
  6. Salam kenal ya, Alolor, comelnya. Sepasang ya burung tu? Mcm lovebird, hehe.

    Tgh cuba pregnant ke dear? Saya pun pernah lalui, kalau tgk kat blog saya tu, mcm2 entry psl cubaan saya nk pregnant ni, hehe. Takpe, rezeki itu ada, insha'Allah :)

    ReplyDelete
  7. suami suke bela burung ke??4 ekor..kira byk tu...bli ke kak?

    ReplyDelete
  8. comei si hijo dan si biru..hubby ros mmg minat burung ye?

    ReplyDelete