MAK UDE RINDU KAMU - INILAH REALITI

Saturday, 31 August 2013

MAK UDE RINDU KAMU




Hai dah malam - malam gini, dok rindu pulak kat anak-anak buah nun jauh di Kedah.. 


Ni lah Baby Mat. Pengubat hati mak ude.. Petah bercakap.. Lembut je tuturnya... Mana la tak rindu..kan?... 


Yang ni pulak Baby Arif.. Adik kepada baby Mat.. Yang ni aktig sangat. Lincah bergerak. Pantang pintu terbuka, cwpat-cepat dia lari nak keluar. hahaha.. 

Dorang berdua ni anak kakak saya yang kedua... 

*Tadi layan bola.. teremosi jugakla tengok Selangor vs Sime darby. Tertanya-tanya kenapa penjaga garisan nafikan gol pertama Sime darby. huhu..

*Sentap jugak hati ni bila Kedah kalah sampai 4-0 dengan Sarawak..

*Tapi nasib baik ATM menang.. Lega sikit hati ni. Hikhik.  Banyak kejutan keputusan Piala Malaysia malam ni...
Itulah yang dinamakan sukan bola sepak. Apa -apa boleh berlaku. Bola kan bulat... Kelantan tewas malam ni. Tahniah untuk Negeri sembilan.. 



6 comments:

  1. Banyaknya anak buah. Saya sowg pun tak ada. Huhu.

    ReplyDelete
  2. kalau citer pasal anak buah memang rindu.. suka melayan keletah diorang.. huhu..

    ReplyDelete
  3. comei la baby mat dan baby arif..

    ReplyDelete
  4. comelnya..zara ada 4 owg anak buah..nak tambah lgi awl bulan tahun depan ni..hehehe

    ReplyDelete