Monday, August 26, 2013

Minyak wangi Simply Siti - Candy



Last week, saje keluar gi beli barang sikit. Then, saya singgah watson kejap. Memang niat nak beli minyak wangi. Nak beli brand Simply Siti.  Masa bulan puasa hari tu lagi nak beli. Tapi tak terbeli sebab minyak wangi dok ada lagi... 

Bila dah sampai watson, saya pun terus gi kat tempat Simply Siti. Wah.. ada promotion. Harga sebenar rm49.90. Masa bulan puasa tu watson jual rm39.90. Tapi, time saya pergi tu turun sampai rm29.90. Haruslah beli. Tapi bukan Eau De Parfum. Dia Eau De Toilette. Saya sebenarnya nak beli yang Fruity. But, dah habis stok. So, saya pun beli la yang Candy punya.. Bau dia manis je.. Macam gula gula gitu. hee... 



Botol dia cantik tau. Siap ada butterfly lagi kat tepi botol tu.. Dengan warna pink nya.. Ok la... Tapi bau nya tak tahan lama la kan, sebab bukan Parfume..  Nanti nak cari jugak yang Fruity tu.. Kalau tak silap botol dia warna hijau.. Saya ni memang suka perfume yang bau ala-ala buah gitu.. 



p/s : Saya ni bukan jenis yang setia pada satu perfume je. Suka tukar-tukar brand. Asalkan bau dia jenis Fruity :-)








13 comments:

  1. tak penah lagi beli produk simply siti.. mungkin boleh dicubakan..

    ReplyDelete
  2. comeinya bekas dye.sukanya.tp rara lak xsuka yg bau2 manis ni.xminat.heheh

    ReplyDelete
  3. waaa boleh la akak try nnti... akak pun jenis suke perfum yg bau wangi2 gitu... tak minat yg bau lembut2

    ReplyDelete
  4. kak fifi tak pakai perfume.. haha.. pelikkan..

    ReplyDelete
  5. bau dia mesti rasa cam nak makan.. hihi.. sama la kita suka bau fruity.. sweet2.. ;)

    ReplyDelete
  6. x reti pakai perfume manis, rasa mcm semut hurung he3

    ReplyDelete
  7. Mcm teringin jugak nk beli lah RR... SS punta minyak wangi bau dia tak mengecewakan...bestkan!

    ReplyDelete
  8. xpenah lg try perfume simply ct..produk lain pn xpenah try hihi

    ReplyDelete
  9. x penah guna.. perfume deqla xksh jenama apapun janji wangi bg deqla.. ;)

    ReplyDelete