SAMBAL UDANG MEMANG SEDAP!

August 26, 2013



Apa lauk kegemaran korang?  
Haa, kalau tanya kat tuan blog ni, opkoslah aii jawab Sambal Udang. Nyummm... memang sedap. Makan nasi boleh menambah-nambah. Heee.. nampak tak kesedapannya tu?..  

Teringat pulak kat sambal udang yang mak buat. huhu.. Memang lauk wajib kalau saya balik kampung. Mak mesti masak punya. 

Alkisahnya, sabtu lepas saya sempat gi pasar tani. So, saya pun beli udang.. Jadi, apalagi. Balik je, terus masak  sambal udang untuk makan tengahari.. 


Ni la sambal udang yang saya buat...


Apa pula lauk kegemaran korang?... 

Cer citer sikit kat bawah ni :-)






You Might Also Like

16 comments

  1. Kita sekapal...sy pn suka smbal udang...suka yg sgt2...hehe...mkn smbal udang hari2 pn sanggup sbb sedap sgt bila msk dlm mulut...hehe...tiba2 rasa trliur plk ni...

    ReplyDelete
  2. antara favorite sy juga selain ayam masak kicap..love sambal udang..:)

    ReplyDelete
  3. antara favorite sy juga selain ayam masak kicap..love sambal udang..:)

    ReplyDelete
  4. owhhhh kalau sambal sotong.... mmg fav abessss la... siap bole merajuk kalau tau mak masak sambal sotong tp x ajak p umah ha3

    ReplyDelete
  5. wahhh sedapppp
    saya suka sangat sambal udang ni hihi

    :D

    -S-

    ReplyDelete
  6. Salam ros…humang aih..terliur dah den ni ha..sodap nih…hehe..lauk peberet eh ..ermmm rasanya semua saya makan…semua suka..sambal udang n pon peberet juga…nyam nyam

    ReplyDelete
  7. dpt lak udang besor2 gabak... mmg sedap lah... akak pun baru msk sambal udang pg smlm ngn nasi lemak

    ReplyDelete
  8. sedapnyaa..
    tapi saya kureng skit ngn sambal2 ni.. cepat sakit perut..hehe
    udang pun mkan gitu2 je.. :)

    ReplyDelete
  9. suka lauk bersambal2 gak.. ayam masak merah. huhu..

    ReplyDelete
  10. suka jak mkan ni..mun xmemilih sgt..mkn jeee

    ReplyDelete
  11. Banyak sangat kegemaran masalahnya RR hehe.... lama dah tak buat sambal udang...... nanti nk buat jugaklah!

    ReplyDelete
  12. kalo x silap iftar dulu pun ros ada masak kan? hihi.. suka jugak.. lagi2 kalo letak petai.. perghhh..!!

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS