TWEETY YANG COMEL - INILAH REALITI

Monday, 26 August 2013

TWEETY YANG COMEL




Dulu, time kecik-kecik memang minat sangat kat kartun ni.. heee. comel je tengok.. Memang layan habis kartun ni kat tv. hikhik..




Tetiba pulak petang ni teringat kat Si Tweety ni.. Rindu zaman kanak-kanak.. dah lama tak tengok..


Ada tak yang minat jugak Si Tweety ni?...




Sebenarnya, ada banyak siri kartun yang saya minat.. Ni salah satu darinya lah kan :)




Punyalah minat, sampai pernah lukis gambar Si Tweety ni, konon-konon nak hantar kat tv3.. hihi.. Dulu kan boleh hantar lukisan kan?.. Ingat tak?.. Tapi, tak hantar pun.. Berangan je lebih :) heee...


Sumber gambar : Dari Encik Google :)







11 comments:

  1. hahah..sama lah dengan akak…suka juga kartun n..kiut je sora dia

    ReplyDelete
  2. suka jugak. tweety ni steady je kan walaupun si kucing jahat tu nama ape ntah sibuk nk bunuh dia. huhu..

    ReplyDelete
  3. Kecik2 dulu minat gaklah dengan si tweetie nie.. Hihi..

    ReplyDelete
  4. hahaha..aah..tweety ni comel..

    ReplyDelete
  5. Emmm...tau kartun ni tp tak delah minat pun...biasa biasa je...

    ReplyDelete
  6. yaya pun suka jugak tgk kartun ni..sekarang pun ada lagi tv9 tiap hari tp versi yang dah besar punya la..singgah malam sambil klik iklan

    ReplyDelete
  7. heheheh... akak pun suke... paling ingat ayat dia... ` i thot2 a pussy cat` heheheh... (betul ke ayat akak tu)

    ReplyDelete
  8. tgk kartun ni mesti ingat kak ros heheh..

    ReplyDelete
  9. katun ni best ros sy pn suka layan hikss

    ReplyDelete
  10. suke layan citer ni gak... tak jemu2

    ReplyDelete
  11. yup. zaman skolah dulu suka gak ngan tweety ni.. abis smua brg nk beli yg ada gmbr tweety.. pensil box pun..hihi.. paling penting sticker! boleh tampal2.. ;)

    ReplyDelete