ALHAMDULILLAH

September 11, 2013



Selamat pagi semua.. Apa khabar hari ni?.. Alhamdulillah, saya dah sembuh dah.. Cuma mulut ni rasa macam kering.. Dalam mulut ni rasa macam pahit-pahit tu.. So, sekarang ni memang lebihkan minum air masak je lah.. Rasa macam tak selesa sikit la kan.. 

Selamat memulakan tugas untuk hari ni ye.. Hari ni hari Rabu.. Tak ada wordless wednesday untuk blog ni hari ni.. hihihi.. Nak cover balik sebab semalam tak up entry.. Boleh gitu?..

Sebelum memulakan tugas, jom kita basahkan lidah dengan zikir ni yer :)


Sumber dari FB MYNETWORKS.







You Might Also Like

19 comments

  1. salam kenal..
    Alhamdulillah dah sihat..
    Semoga Allah permudahkan setiap urusan.. InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum sis.selamat pagi!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, dah sembuh.. minum air banyak2 ye..

    terima kasih mengingatkan.. jom zikir sama2 :)

    ReplyDelete
  4. zikir itulah yg terbaik untuk kita..=D
    jaga diri elok2 kak ye..=D

    ReplyDelete
  5. take care sis....alhamdulillah..subhanallah...Allahuakbar ;-)

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..mmg kena byk minum air masak tu.. lps demam mmg mulot jadi kering.. lidah rasa payau2 je...hihi..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. take care ye ros.. :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, Allahuakbar, Subhanallah.

    ReplyDelete
  9. Semoga cepat sembuh . .
    banyakkan minum air masak
    dan cubalah makan ubat strepsil insya'allah kurg sikit
    Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk melihat dunia hari ni

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS