BABY ALAF BARU ? - INILAH REALITI

Sunday, 29 September 2013

BABY ALAF BARU ?



Sumber : FB


Tadi masa bukak FB jumpa gambar ni. Heeee. Sekadar gurauan kan.. Untuk ibu -ibu mengandung, terkejut tak kalau tengah scan tetiba nampak macam ni?.. hihi. 

Moga dipermudahkan urusan bersalin untuk dua orang sepupu saya, Kak Nazu dan Ateh.. Juga buat kawan satu office, kak Feeza.. Tak lupa juga rakan, yang juga isteri kawan suami saya, Siti.. Dan kepada semua ibu-ibu mengandung yang lain :-)

Moga semuanya berjalan lancar dan anak-anak kita dapat menjani anak yang soleh/solehah....


7 comments:

  1. Haha... Super duper genius kalau dlm perut dah gitu.

    Fiza doakan agar urusan mereka dipermudahkan. Selamat berhujung minggu ros :)

    ReplyDelete
  2. mau bantai gelak kalau ibu2 scan tgk ank main fb hehe

    ReplyDelete
  3. semoga ros pun cepat dapat baby. Jangan stress...Jangan fikir sangat...Happy happy selalu

    ReplyDelete
  4. haha.. bijak bebenor baby tu.. ;)

    ReplyDelete
  5. hahahah.. dlm perot ibu pun ada lappy.. ?? adoii laa... ;p

    ReplyDelete