CHIT CHIT DALAM KENANGAN - INILAH REALITI

Tuesday, 3 September 2013

CHIT CHIT DALAM KENANGAN





Ini ialah Chit Chit. Saya ada buat entry berkenaan Chit Chit dulu. Memang dah sayang dah kat dia. Bunyi dia pun sedap sangat. Namun apakan daya. Jodoh kami taak panjang... 

Alkisahnya Chit Chit ni milik kawan suami saya. Suatu hati, member suami saya tu bagi burung ni pada suami saya.. Sebab dia dah ada burung yang lain. Suami saya pun ambkl bawa balik rumah. Start dari hari tu la kitorang bela Chit Chit ni.. 

Tapi, satu hari ni, burung kawan suami saya tu tak nk bunyi tau.. Diam je.. lain la dengan Chit Chit ni yang asyik bunyi tu kan. Bila member suami saya tu tengok, dia macam nak balik je Chit Chit ni. Maka suami saya pulangkan balikla Chit Chit ni pada tuannya kan. huhu.Sedih... 

Kepada ChitChit, berbahagialah dikau dengan tuan baru mu itu....



13 comments:

  1. alalala..mun xpernah lagi bela burung..

    ReplyDelete
  2. laa.. mcm tu pun boleh.. buruk siku la dah bagi amek balik.. haish...

    ReplyDelete
  3. iskkkk buruk siku la gitu... sbb da jatoh sayang kan...

    ReplyDelete
  4. hmm..tak de rezkila tu..tak pe2..sabar ye kak..

    ReplyDelete
  5. kiutnya nama chit-chat.. mesti suka chit-chat.. hehe..

    ReplyDelete
  6. dah lama dok bela mang timbul syg tu kan... alahai...sedihnye..

    ReplyDelete
  7. tak pernah bele burung.. kalau fifi mesti lepaskan sebab kesian.. patutnye die boleh terbangkan.. nape ikat die? tetibe teremo.. sorry...

    ReplyDelete
  8. ala,ciannya.tak pa la anggap tak da jodoh dgn chit cit

    ReplyDelete
  9. mesti dah rasa sayang kan, sebab tu rasa sedih bila dia takde kan :)

    ReplyDelete