Breaking

Friday, 27 September 2013

DUNIA SUDAH MAJU ?






Hihihi.. Bila dunia semakin maju.. Budak ni pun malas nak berbual ngan ayah dia.. Boleh pulak suruh ayah dia baca je kat blog.. 

Oh no..no.. Jangan amalkan ye adik-adik.. Jaga hubungan komunikasi dengan keluarga kita :)




17 comments:

  1. Pengsan ayah dia kalau macam ini gayanya:)

    ReplyDelete
  2. haha.. kan... deqla penah update entri pasal ni... hihi.. bebudak sekrg mmg hebak sungguh la.. ;)

    ReplyDelete
  3. huh..memang maju betul budak ni..haha

    ReplyDelete
  4. hihihihih....kelakar pon ade...
    dunia semakin maju..

    ReplyDelete
  5. haha harap2 xde yg mcm nie.. huhu jemput join GA baru http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/1st-giveaway-by-sheila-eiman.html

    ReplyDelete
  6. blog tegar la ni..bahaya! bahaya!

    ReplyDelete
  7. takut betul kalau anak-anak dah pandai internet kan...macam-macam kepandaian. Kitapun hati tak senang

    ReplyDelete
  8. Hahaha, nasib baik apak saya tak pandai baca, so tak adalah saya suruh dia baca blog saya. Hahah.

    ReplyDelete
  9. ahha..perghh ! gila punya maju ni adesss..

    ReplyDelete
  10. see??blog tmpt utk berkongsi isu semasa dan hal sendiri..apa2x tngl bace blog jer..hahhaha...sabor jela :D

    ReplyDelete