DUNIA SUDAH MAJU ?

September 27, 2013






Hihihi.. Bila dunia semakin maju.. Budak ni pun malas nak berbual ngan ayah dia.. Boleh pulak suruh ayah dia baca je kat blog.. 

Oh no..no.. Jangan amalkan ye adik-adik.. Jaga hubungan komunikasi dengan keluarga kita :)




You Might Also Like

17 comments

  1. Pengsan ayah dia kalau macam ini gayanya:)

    ReplyDelete
  2. haha.. kan... deqla penah update entri pasal ni... hihi.. bebudak sekrg mmg hebak sungguh la.. ;)

    ReplyDelete
  3. huh..memang maju betul budak ni..haha

    ReplyDelete
  4. hihihihih....kelakar pon ade...
    dunia semakin maju..

    ReplyDelete
  5. haha harap2 xde yg mcm nie.. huhu jemput join GA baru http://nooramyma.blogspot.com/2013/09/1st-giveaway-by-sheila-eiman.html

    ReplyDelete
  6. blog tegar la ni..bahaya! bahaya!

    ReplyDelete
  7. takut betul kalau anak-anak dah pandai internet kan...macam-macam kepandaian. Kitapun hati tak senang

    ReplyDelete
  8. Hahaha, nasib baik apak saya tak pandai baca, so tak adalah saya suruh dia baca blog saya. Hahah.

    ReplyDelete
  9. ahha..perghh ! gila punya maju ni adesss..

    ReplyDelete
  10. see??blog tmpt utk berkongsi isu semasa dan hal sendiri..apa2x tngl bace blog jer..hahhaha...sabor jela :D

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS