FOLLOWER MENCECAH 600 - INILAH REALITI

Thursday, 12 September 2013

FOLLOWER MENCECAH 600



Petang semalam saya ada buat entry berkenaan nak cukupkan follower ke 600 kan?.. Kira macam target untuk semalam la kan.. hihi.. Alhamdulillah, hari ni dah pun mencecah angka 600.. 

~~ Terima kasih ~~




Terima kasih buat semua yang sudi follow blog saya ni yer.. Tanpa anda-anda semua, siapalah blog saya ni kan.. ecewahh.. hihi,..

Follower yang ke 600 saya ni ialah ~FARIHA~ . Jom berkunjung ke blog beliau yer :)




Rajin-rajinlah singgah blog saya ni yer, buat semua follower ku sayang :) hihihi












15 comments:

  1. waa dh 600 org
    best betul
    sy sikit jee
    hee

    ReplyDelete
  2. congrats ros, teruskan berblogging secara sihat yer... akak support...

    ReplyDelete
  3. Tahniah dari kakak..
    Tambah seronok nak berblog kan:)

    ReplyDelete
  4. tahniah!
    saya punya tak sebanyak tu pun..

    ReplyDelete
  5. wah!! tahniah akak..akhirnyaaa..=D

    ReplyDelete
  6. tahniah, tahniah, sila belanja makan lepas ni hokey..hahaha

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..dah cecah 600.. target yg dicari semlm ye? tahniah buat follower ke 600..best la direview.. ;)

    ReplyDelete
  8. wah dah ada yg bertuah.. cikna br je ingt nak unfollow pastu follow balik.. kikiki.. kidding..

    tahniah fariha.. ;)

    ReplyDelete