HAPPY ANNIVERSARY SAYANG

September 30, 2013

Alhamdulillah...

Hari ni, 30 September 2013..  Kita masih di panjangkan usia untuk bernafas di Bumi Allah..




Sayang, 
Pada tarikh ini  dua tahun lepas, kita sah menjadi suami isteri. Alhamdulillah... Hari ini kita masih bersama dalam melayari bahtera rumahtangga...

Sayang, suka dan duka kita jalani bersama.. Kita harungi bersama. Terima kasih atas penerimaanmu terhadap kekurangan atau kelebihan diri ini..
Terima kasih atas sabarmu terhadap perangai ini...
Terima kasih atas doronganmu tatkala hati ini diruntun sedih dan pilu. 
Terima kasih juga atas kesudianmu mendengar bebelan dari bibir ini yang kadang-kadang ntah pape  je.. 
Terima kasih sudi jadi peneman jiwa..
Terima kasih sudi mempertahankan diri ini bila dilanda ribut gelora kehidupan. 

Terima kasih sayang, bukan untuk dua tahun ini sahaja. Tapi juga untuk masa-masa depan yang bakal kita lalui bersama...


Sweet September :-)

Bila saya tengok balik gambar-gambar kahwin kitorang, banyak perubahan  dah terjadi..  hihi...

Moga dapat kita harungi setiap yang terjadi bersama...

Love u, my husband, Muhammad Sabri!



Ps : Hari ni tak ada Monday Blues. Hati berbunga-berbunga...  Selamat bertugas kawan -kawan :-)



You Might Also Like

21 comments

  1. wahhh dua tahun sudah.. happy anniversary.. semoga kekal bahagia sampai syurga.. ;)

    ReplyDelete
  2. Hepy Anniversary Ros Reza.... moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat....

    ReplyDelete
  3. Happy 2nd Anniversary, dear & husband... semoga kekal hingga ke jannah, amin...

    ReplyDelete
  4. epy anniversary dik... moga kekal bahagia till jannah

    ReplyDelete
  5. wahhhh harini jiwang blues la ye..haha..happy anniversary..wish u two happy always till jannah.. ;)

    psstt.. deqla & hubby pun sweet september jugak.. ;)

    ReplyDelete
  6. @Chic Naye Cikna dah 2 tahun.. terima kasih cikna :)

    ReplyDelete
  7. @Deqla Manjewterima kasih Deqla :) samalah kita, sweet september, sweet memory gitu :) hihi

    ReplyDelete
  8. tahniah moga kekal hingga ke jannah yer !

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum ros....hepi anniversery yer...:)

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah syukur, 2 thn dah ye... semoga ikatan akad tu akan berkekalan selamanya ye... selamat ulangtahun perkahwinan ye...ros

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS