KEPADANYA KITA KEMBALI

September 05, 2013




Isnin malam selasa yang lepas, saya dikejutkan dengan satu berita yang menyedihkan,.

Paklong saya, yang sebelah mak telah meninggal dunia. Lebih kurang dalam pukul 1 lebih pagi macam tu, kakak saya call beritahu.. Keluarga Paklong ni duduk di Kuang, Selangor..

Dan, keluarga saya di Kedah terus bergerak balik ke kampung.. 

Saya pula di JB ni tak dapat nak ziarah.. Suami terlibat dengan penghantaran dokumen di Kem Kentomen, Kuala Lumpur.. Hanya doa yang dapat saya kirimkan..

Moga arwah ditempatkan dengan orang-orang yang beriman dan rohnya dicucuri rahmat..

Kawan-kawan, mari kita sedekahkan Al Fatihah untuk arwah... 
Terima kasih ye :)




You Might Also Like

23 comments

  1. al-fatihah..moga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman..

    ReplyDelete
  2. Al-fatihah..
    moga rohnya dicucri rahmat..

    ReplyDelete
  3. takziah ros dan keluarge.. moge arwah tenang bahagia di sana..

    ReplyDelete
  4. Innalillah.. kirimkan doa dari jauh je..

    ReplyDelete
  5. takziah...walau dimana kita berada...doa kita tetap boleh kepada dia...

    ReplyDelete
  6. takziah dan al-fatihah.

    please support my new blog. http://whiteroses2013.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. takziah dan al-fatihah.

    please support my new blog. http://whiteroses2013.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. moga arwah ditmptkan di kalangan mereka2 yg beriman.. aamiin.. AL-FATIHAH.

    ReplyDelete
  9. inalillah... takziah utk keluarga arwah... al fatihah utk arwah moga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  10. Takziah utk ros dan keluarga..Al-fatihah..

    ReplyDelete
  11. Takziah....Hi..saya blogwalking kat sini...Jemput masuk ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com...TQ for your support.

    ReplyDelete
  12. Inalilah..takziah dan Al -Fatihah kepada arwah

    ReplyDelete
  13. al fatihah....
    moga roh nyer di tempat kan di tempat yang mulia bersama2 dengan hamba2 Allah yang soleh

    ReplyDelete
  14. al-fatihah
    masa duduk johor bayk sedara yg meninggal ciksu tak dapat balik.huhu

    arwah sepupu, arwah tokwan, arwah paklang.

    yg terakhir arwah adik.hanya arwah adik je ciksu balik

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS