SUKU AKHIR PIALA MALAYSIA 2013 : JDT VS KELANTAN - INILAH REALITI

Saturday, 28 September 2013

SUKU AKHIR PIALA MALAYSIA 2013 : JDT VS KELANTAN





Pelawanan antara Johor Darul Takzim melawan Kelantan.  Peringkat suku akhir Piala Malaysia 2013. Perlawanan ini di Stadium Larkin, Johor Bahru. Siapa yang tak dapat hadir, mana tahu kan, kot-kot tiket habis atau jauh ke. Bolehla menonton Siaran Langsung di Astro Arena di saluran 801. 

Mesti menarik perlawanan ni kan. 

Minat bola tak?.. Saya ni memang minat bola.. Sayangnya pasukan pilihan saya tak ada... Oh Kedah. hihihi..

Selamat menonton :-)



6 comments:

  1. Kalo rjin akak tgk la nti..hehehe

    ReplyDelete
  2. huhu xtau nak sokong mna ni kat kelantan ada akk tiri kat johor ada kawan ..eh sis org kedah ka ? hoho

    ReplyDelete
  3. oooo...sokong kedah..Akak sokong NS, maklumla, anak nogori..Tp kalau takde NS, terpaksala sokong Perak, pasal hubby org Perak..

    ReplyDelete
  4. sengit..bru lpas tgk..hihihi..tuah bt johor mlm ni :)

    ReplyDelete
  5. peminat bola rupanya..hehe sy pulak xminat pon tp td sempat la jgk tgk jap kt tv tu, da 4-2..xtau la sape yg menang, jdt l kot? hihi

    ReplyDelete
  6. deqla x minat bola.. hubby pun sama x minat.. so kami mmg x tgk la..hihi..

    ReplyDelete