CARA MELAMAR BAKAL ISTERI

October 01, 2013

Wah tajuk nak gempak je.. Entry kali ni bukan saya nak ajar macam mana nak melamar bakali isteri, nak ajak kahwin tau.. hihi.. saje nak share gambar kat bawah ni je. Saya ambil dari FB.. 


Ada berani ke?.. hihi

Kepada pemuda-pemuda di luar sana, berani tak jumpa dengan bakal ayah mertua dan cakat terus macam ni?.. 




You Might Also Like

10 comments

  1. advance.. tu melamar ayah.. tapi jgn bagi cincin.. bagi la doyan ke.. kerete ke.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. hihihi... mcm ni la baru betul2 lelaki sejati kan ros... ;p

    ReplyDelete
  3. hee..kalau dia tau bakal ayah mertua dia jenis sporting..mesti dia berani buat mcm ni kan :)

    ReplyDelete
  4. daring betul cara melamar tu dan memang berani lah... he he he...

    ReplyDelete
  5. HAHAHA...confirm pak mentua terima

    ReplyDelete
  6. ekekeke..Pakcik tu mesti konpius

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS