JADI TOP COMMENTATORS DI DUA BLOG

October 02, 2013



Cuma nak lahirkan penghargaan buat dua blogger yang sudi mengumumkan Top Commentators September di blog mereka.. Sebabnya ada nama saya :) hihi...





Terima kasih! 

Jom terjah blog mereka. Klik je banner kat bawah ni yer :



 dan




Mesti ramai yang dah kenal mereka kan.. Blogger femess dan ramah tamah :) hihihi.. 

Jom singgah ke blog mereka.. !




You Might Also Like

17 comments

  1. tahniah ros, semoga ukhuwah dan persahabatan yang terjalin antara kita di alam maya semakin erat yer... erkss...femes ke farah? mana ada... jauh lagi perjalanan ini...

    ReplyDelete
  2. wahh, bestnya.. tahniah ya.. :)

    ReplyDelete
  3. tahniah..ehh ada nama deqla situ..hihi.. deqla pun ada dpt anugerah ni.. kat blog ros antaranya..haha.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  4. Wahh untung laa . Nak kna rajin coment2 mcm sis jugak la lpas nie . Hehe ;)

    ReplyDelete
  5. Wah untung laa . Taniah sis ;) done follow sis jugakk ;)

    ReplyDelete
  6. Wah untung laa . Taniah sis syg ;)

    Done follow sis ;)

    ReplyDelete
  7. Wahh untung laa . Taniah sis syg . ;)
    Done follow sis ;)

    ReplyDelete
  8. pengomen yg rajin nih.. tahniah..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, lebih ramai kawan, lebih ramai yang mendoakan yg baik-baik

    ReplyDelete
  10. yeay! tahniah ye...rajin2 kan komen lagi...hehe

    ReplyDelete
  11. tahniah..dua2 blogger tu kfieda kenal

    ReplyDelete
  12. eh mcm kelihatan juga nama saya disitu kihkihkih

    ReplyDelete

FOLLOWERS

CONNECT

SEO Reports for inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com PRchecker.info free web site traffic and promotion APDM SAPS